• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij #2

DeletedUser

Howdy,

Zoals je hier kunt lezen is er een loterij gaande in The West. Je kunt hier praten over dit onderwerp. Kijk ook eens hier voor vragen en antwoorden over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,
The West Team
 

DeletedUser15117

Leuk dat er meerdere prijzen zijn, maar de 1e prijs valt toch een beetje tegen ten opzichte van de vorige keer.
 

DeletedUser4763

naja bij de eerste was alleen een groot geldbedrag + een tashunka , dat geldbedrag is wat overdreven ik zou liever meer prijzen zien of eventueel troostprijzen en zeker nu het valentijns event bezig is troostprijzen of zo in de vorm van hartjes zakken
 

DeletedUser3012

Mooie prijzen! Wat me vooral opvalt is dat ook de 2e en derde prijs veel waard zijn en niet alleen de eerste prijs.
 

DeletedUser1448

3e sleutel suckt wel als prijs vind ik. Voor de rest is het goed. Maar zoals don zei is het jammer dat er geen nieuwe genaamde items als prijzen zijn
 
Als je dat zegt komen ze vast met genaamd spul aan onder de 11k vindwaarde van leid een handelskantoor, dus ik heb liever dit spul.
 

DeletedUser15821

Nog steeds wel slechte prijzen..
Op .net is er altijd een inno riem, howdah ofzo
 

DeletedUser905

Nog steeds wel slechte prijzen..
Op .net is er altijd een inno riem, howdah ofzo
Dan moet je toch eens de loterij op .net in de gaten houden, want daar is maar eens in de zoveel tijd een megaloterij met van die prijzen. De rest zijn ook gewoon redelijk normale dingen, leuk om te hebben maar ook weer niet super speciaal ;)

Als we nu al zouden beginnen met een Howdah dan verwacht iedereen de volgende keer een innoriem en de keer daarna een paar premiumkisten en daarna nóg meer etc.. Dat werkt nie :p
 

DeletedUser15821

Dan moet je toch eens de loterij op .net in de gaten houden, want daar is maar eens in de zoveel tijd een megaloterij met van die prijzen. De rest zijn ook gewoon redelijk normale dingen, leuk om te hebben maar ook weer niet super speciaal ;)

Als we nu al zouden beginnen met een Howdah dan verwacht iedereen de volgende keer een innoriem en de keer daarna een paar premiumkisten en daarna nóg meer etc.. Dat werkt nie :p

Hier is uberhaupt bijna nooit een loterij, dus dan mogen er wel een beetje leuke prijzen zijn IMO
 

DeletedUser

idd, wie het kleine ni eert is het grote ni weert.

dit betekent (wie het kleine niet accepteerd is het grotere niet waard)
voor het geval dat sommigen het niet zouden verstaan
 

DeletedUser15821

Ik mag praten in welk topic ik wil. Let op je taalgebruik, of ben je een klein kindje van 12 die een beetje stoer probeert te doen.
Ik gaf gewoon mijn mening, als je daar een probleem mee hebt is dat jammer voor jou.
 

DeletedUser

Ik mag praten in welk topic ik wil. Let op je taalgebruik, of ben je een klein kindje van 12 die een beetje stoer probeert te doen.
Ik gaf gewoon mijn mening, als je daar een probleem mee hebt is dat jammer voor jou.

k weet niet wie hier het 12 jarige kind is maar als je dat al slecht taalgebruik vindt....
 

DeletedUser4763

Dan moet je toch eens de loterij op .net in de gaten houden, want daar is maar eens in de zoveel tijd een megaloterij met van die prijzen. De rest zijn ook gewoon redelijk normale dingen, leuk om te hebben maar ook weer niet super speciaal ;)

uhm volgens mij kijk jij niet goed

http://forum.the-west.net/showthread.php?t=51724&page=7

dit is gewoon een wekelijkse trekking met 3 prijs categorieen waarbij je tickets kan kopen van 5/10/15k en nu nog een elte trekking erbij .
en in trekking week 64 zie ik nou niet bepaald normale dingen staan en in die 6 weken daarvoor ook niet ;)

ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat spelers die al 5 jaar spelen hier en die al lang het gouden geweer hebben , een riem hebben die veel beter is dan william tilg en al lang is die rudolph hebben vast gehouden voor prestatie dus niet zullen meedoen aan zo,n loterij en dit puur iets is voor de lagere levels die die dingen nog niet hebben
 

DeletedUser3012

Ik mag praten in welk topic ik wil. Let op je taalgebruik, of ben je een klein kindje van 12 die een beetje stoer probeert te doen.
Ik gaf gewoon mijn mening, als je daar een probleem mee hebt is dat jammer voor jou.

Neen, je lulde onzin want je zei dat er op .net altijd een Innoriem/Howdah ofzo is en dat is een feitelijke onjuistheid. En ga hier nou maar niet meer op in want je hebt toch ongelijk. ;)

uhm volgens mij kijk jij niet goed

http://forum.the-west.net/showthread.php?t=51724&page=7

dit is gewoon een wekelijkse trekking met 3 prijs categorieen waarbij je tickets kan kopen van 5/10/15k en nu nog een elte trekking erbij .
en in trekking week 64 zie ik nou niet bepaald normale dingen staan en in die 6 weken daarvoor ook niet ;)

ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat spelers die al 5 jaar spelen hier en die al lang het gouden geweer hebben , een riem hebben die veel beter is dan william tilg en al lang is die rudolph hebben vast gehouden voor prestatie dus niet zullen meedoen aan zo,n loterij en dit puur iets is voor de lagere levels die die dingen nog niet hebben

Voor dat soort waardevolle prijzen hebben ze daar ook duurdere loten. De prijzen voor de 5k-loten zijn wel vergelijkbaar.

De vraag is dus waarom ze hier niet ook die 10k- en 15k-loten hebben.

Al is het antwoord op die vraag al duidelijk wanneer je het aantal spelers vergelijkt. (9 prijzen is veel te veel voor zo weinig spelers als hier)
 
Bovenaan