• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rpg

DeletedUser

RPG> Role play game,

Er moet meer role play in the west komen....

Het is nu oppervlakkig, je babbelt wat in het stadsforum, houdt het bij de mensen in de stad....

Wat als er nou eens een pokertafel in een saloon komt...en dat je online met leden kunt pokeren...en hierbij je verdiende geld kunt vergokken...:) (of vermeerderen)

Winkels....er kunnen winkels worden opgericht door spelers...je moet hiervoor huur aan de stad betalen....en je kunt voorwerpen inkopen, of gewoonweg uit je eigen inventaris verkopen....ook anderen kunnen je goederen aanbieden.

Paarden fokkerij....best wel realistisch!!? Moet erin....

Boeren....je moet eten...koop het bij spelers die zich als boer hebben gesetteld...deze huren werkers in....?

lijfwacht/leger...
Waarom komt er geen stadsleger? een bende criminelen enz....Het leger is van de staat...computer gestuurd....met een gemiddelde sterkte.

Lijfwachten inhuren....
voor bepaalde bedragen lijfwachten inhuren bij een sheriffs kantoor...Sheriffs kantoor hoort bij elke stad....waarom is het er niet?

Dit zijn even wat wilde ideeën die naar mijn mening het spel zeker verbeteren....
 

DeletedUser

Ook wel leuk... maar zo als het nu is lijkt me toch iets leuker :p
 

DeletedUser

Conflict, je hebt misschien wel gelijk maar, zoals je hopelijk weet, The West is nog jong he? Je kunt niet alles al gelijk hebben ;)

Je ideeën zijn leuk en ik vind ook wel dat er meer mogelijkheden moeten komen, maar alles op z'n tijd hé?
Ik denk ook wel dat als de tijd rijp is dat ze zo'n dingen gaan maken, zeker als de mensen er om blijven vragen op het forum (positief bedoelt hoor) ^^.
 
Bovenaan