• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rondvraag migratie

Er verschijnt een rondvraag over migratie naar de internationale server?
welke server is dat?
wat zijn de condities van migreren?
waarom is die rondvraag er niet op w1
 
Hopelijk komt er wat van. W1 zal wat lastiger liggen aangezien het een non-prem wereld is vermoed ik? In hoeverre dat daadwerkelijk uitmaakt weet ik niet. Ari.net en Colo.net (13 & 15) zijn de meest actieve servers, dat zullen de opties dus ook wel zijn. Misschien een nieuwe wereld er nog tussen.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Er verschijnt een rondvraag over migratie naar de internationale server?
welke server is dat?
wat zijn de condities van migreren?
waarom is die rondvraag er niet op w1
Deze had ook op Wereld 1 actief moeten zijn. Ook daar is de vraag nu beschikbaar.

Het zou gaan om de .net versie van The West. Dezelfde server als waar ook de Deense taalversie naar is gemigreerd.

Meer informatie is op dit moment nog niet bekend. Het is alleen om te kijken of en zo ja hoeveel interesse er is.
 
is dan wel de doodsteek voor .nl dan?
of willen ze die gaan behouden dan?
want mij lijkt dit meer als samenvoegen om naar het eind te gaan of kosten te drukken?
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
is dan wel de doodsteek voor .nl dan?
of willen ze die gaan behouden dan?
want mij lijkt dit meer als samenvoegen om naar het eind te gaan of kosten te drukken?

Dit is zeker niet om kosten te drukken. Uiteindelijk is deze poll er gekomen omdat ik van meerdere personen heb gehoord dat hier eventueel interesse in is. Na dit meerdere malen aan te hebben gegeven en telkens een "nee" te horen hebben gekregen (vanuit InnoGames is het de intentie om voorlopig op deze manier door te gaan), is er uiteindelijk door InnoGames besloten om hier een poll voor te gaan starten op de spelwerelden. Hier is bewust voor gekozen aangezien het een ingrijpende wijziging is en je dit niet alleen aan de actieve spelers op het forum wil vragen, maar ook aan de spelers die enkel in het spel aanwezig zijn. De activiteit op de Nederlandse versie van The West wordt steeds minder. Een migratie naar een server waarbij er niet de focus op één taal ligt, is hierbij een optie (zoals ook al voor de Deense taalversie is gedaan). Daarom dat de interessepeiling is gestart onder de spelers die nog steeds spelen.

Hoe en wat is dus nog absoluut niet duidelijk en bekend, dit is volledig afhankelijk van de resultaten van de poll. De reden waarom de poll is gestart is om de spelers juist te behouden. Servers waar geen activiteit op is, is iets waar niemand op zit te wachten.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Ter info, er zal later vanavond een nieuwe vraag verschijnen waarbij de vraag rondom een eventuele migratie duidelijker wordt verwoord. Hierin staat als aanpassing dat het mogelijk is om in het Nederlands te spelen. Deze stond er bij de eerdere vraag niet duidelijk in.
 
misschien eerst eens uitzoeken of er echt wat gedaan wordt met de uitslag?
want inno heeft de gewoonte om spelers en ideeen gewoonweg te negeren
 
Behalve migratie naar een buitenlandse wereld zou er ook eens gekeken moeten gaan worden naar het samenvoegen van verschillende werelden binnen 1 domein. Technisch zou dit met enige randvoorwaarden prima te doen zijn.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Is er al iets wat gemeld kan worden wat betreft een eventuele migratie naar .net?
Nee, helaas is hier nog niks over bekend bij mij. Het enige wat ik te horen heb gekregen is dat er naar de resultaten wordt gekeken.
 
waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat de Nederlandse community met deze ' rondvraag ' gewoon keihard in de zeik genomen word, feit is dat we al 5 maanden verder zijn sinds deze rondvraag en nog steeds geen antwoord is is ronduit schandalig, feit ook dat onze 'geweldige' moderators team totaal geen moeite neem om maar eens een keer een vuist bij inno op tafel te slaan bewijst maar weer eens dat de mensen hier totaal niet serieus genomen worden en gewoon alles maar door de strot moet laten duwen.
 
Ik denk niet dat Kleiduif hier erg veel aan kan veranderen, maar ik ben het eens met het feit dat het erg lang duurt voor we iets te horen krijgen van Innogames. Je kunt niet zomaar een bom droppen met zo'n rondvraag en vervolgens nooit meer iets laten horen...

Of Kleiduif er wel of niet iets aan kan veranderen even daargelaten, hij kiest er iig bewust voor dit topic te negeren sinds zijn laatste post op 09-01.
Verwijtbare nalatigheid, maar dat is Kleiduif niet onbekend uiteraard :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan