No shit Sherlock, daar hebben we inderdaad niets aan.Steeds hetzelfde antwoord kopiëren en plakken lijkt me ook niet heel zinvol
No shit Sherlock, daar hebben we inderdaad niets aan.Steeds hetzelfde antwoord kopiëren en plakken lijkt me ook niet heel zinvol
Klinkt heel leuk als je maar 1 account hebt. Zoals eerder al gezegd door masta, het zijn veelal dezelfde spelers die op meerdere werelden spelen. Interne migratie gaat het probleem niet meer oplossen, dat zorgt er alleen voor dat de spelers die al op veel werelden spelen accounts moeten verwijderen waar ze (hard) voor hebben gewerkt.
Het duurt helaas allemaal wat langer, doordat er 2 mods kampen met urgente priveomstandigheden. En die dus altijd voor een spel gaan
Het antwoord is nog altijd nee helaas, er is nog niets bekend over het openen van de migratie.
Wanneer er wel interne of externe migratieroutes geopend worden, zal dit gecommuniceerd worden als aankondiging op het forum of als ingame aankondiging.
Ik vernam dat Wasabi kennelijk mogelijk al enige jaren (?) een moderator is. De laatste forumactiviteit is dan alleen al zo lang geleden dat ik dat vergeten ben haha. Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraagWat off topic, maar kennelijk is Wasabi een moderator geworden. Gefeliciteerd.
Betekent dit (ook) dat (alle?) andere moderators gestopt zijn? Ze zijn in ieder geval al weken niet gezien door ongetwijfeld de doorlopende kennelijk vervelende privéomstandigheden.
Ik ben al sinds 2018 gamemoderator (voor mijn naamsverandering als Lordwasa), maar weinig actief op het forumIk vernam dat Wasabi kennelijk mogelijk al enige jaren (?) een moderator is. De laatste forumactiviteit is dan alleen al zo lang geleden dat ik dat vergeten ben haha. Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag
ja... blijkbaar mag je niet eens zeggen wie er eigenlijk in het team zittenIk ben al sinds 2018 gamemoderator (voor mijn naamsverandering als Lordwasa), maar weinig actief op het forum
Verdere informatie over teamleden kunnen wij niet delen, ook niet in verband met de AVG.