• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rondvraag migratie

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Helaas niet meer informatie op dit moment. De activiteit op de servers wordt constant in de gaten gehouden vanuit InnoGames. Hier ben ik verder niet bij betrokken. Zodra er meer bekend is zal er uiteraard zsm communicatie over volgen.
 
Het lijkt erop dat het migratieplan richting .net voorlopig in de koelkast is gezet. Kunnen er dan weer eens interne migratieroutes besproken worden? Op andere taalservers gebeurt dit namelijk ook nog regelmatig en bij ons is er toch al een hele tijd niets gebeurd...
 
ik ben persoonlijk wel voorstander van een aantal werelden samen voegen om het zo weer wat levendiger te maken.
 
Een interne migratie zou inderdaad wenselijk zijn. Beter één actieve wereld met veel interactie dan meerdere werelden die onderbevolkt zijn.
 
Klinkt heel leuk als je maar 1 account hebt. Zoals eerder al gezegd door masta, het zijn veelal dezelfde spelers die op meerdere werelden spelen. Interne migratie gaat het probleem niet meer oplossen, dat zorgt er alleen voor dat de spelers die al op veel werelden spelen accounts moeten verwijderen waar ze (hard) voor hebben gewerkt.
 
Klinkt heel leuk als je maar 1 account hebt. Zoals eerder al gezegd door masta, het zijn veelal dezelfde spelers die op meerdere werelden spelen. Interne migratie gaat het probleem niet meer oplossen, dat zorgt er alleen voor dat de spelers die al op veel werelden spelen accounts moeten verwijderen waar ze (hard) voor hebben gewerkt.

Sinds wanneer is dit een argument tegen migraties? Misschien moet je dan maar geen 8 accounts hebben. Dacht je nou werkelijk dat je al die accounts naar .net kunt verplaatsen? Bovendien is een migratie vrijwillig en niet verplicht (kijk maar naar Ari die nog altijd open is).

Als je accounts waar je zo hard voor hebt gewerkt achterblijven op een wereld waar er vrijwel geen dueltegenstanders zijn en maar 5 man komen opdagen bij een FG, is dat ook vrij waardeloos... :p
 
je hebt het nu over 2 dingen
een interne nl migratie en een .net migratie
en ari zou gesloten worden volgens de berichten, dat dat niet gebeurd is ligt bij inno
indirect was het wel een verplichting om te migreren vanwege het besluit te sluiten wat nog niet gebeurd is, maar dat kon je als speler niet weten
vandaar dat er al veel van ari naar dako of hua zijn gegaan

meerdere servers spelen, met werelden die open en dicht gaan is een gegeven wat al jaren gebeurd
dus daar nu nog over beginnen dat het zonde is, kan je alleen gebruiken met echt oude werelden waarvan de meeste al gesloten zijn op ari en dako na
alle werelden daarna was het al bekend met het sluiten en migreren van oude werelden naar nieuwere

eigenlijk zou je van een nieuwe wereld zoals kick of little altijd naar een oudere wereld moeten kunnen migreren
want raar genoeg vaak niet mogelijk is?
 
volgende maand is het alweer een jaar geleden dat deze rondvraag is opgestart.
ik durf het haast niet te vragen maar zeker (zoals gewoonlijk) geen oordeel over gekomen?
maar goed met de ervaringen die ik heb gaat het zeker nog wel 3 jaar duren voordat we eindelijk eens een antwoord krijgen wat we verdienen (en onthoud nee is ook een antwoord ;) )
maar wie bied er meer als 3 jaar? :D
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het antwoord is nog altijd nee helaas, er is nog niets bekend over het openen van de migratie.
Wanneer er wel interne of externe migratieroutes geopend worden, zal dit gecommuniceerd worden als aankondiging op het forum of als ingame aankondiging.
 
Het duurt helaas allemaal wat langer, doordat er 2 mods kampen met urgente priveomstandigheden. En die dus altijd voor een spel gaan :)

Het antwoord is nog altijd nee helaas, er is nog niets bekend over het openen van de migratie.
Wanneer er wel interne of externe migratieroutes geopend worden, zal dit gecommuniceerd worden als aankondiging op het forum of als ingame aankondiging.

Wat off topic, maar kennelijk is Wasabi een moderator geworden. Gefeliciteerd.

Betekent dit (ook) dat (alle?) andere moderators gestopt zijn? Ze zijn in ieder geval al weken niet gezien door ongetwijfeld de doorlopende kennelijk vervelende privéomstandigheden.
 
Wat off topic, maar kennelijk is Wasabi een moderator geworden. Gefeliciteerd.

Betekent dit (ook) dat (alle?) andere moderators gestopt zijn? Ze zijn in ieder geval al weken niet gezien door ongetwijfeld de doorlopende kennelijk vervelende privéomstandigheden.
Ik vernam dat Wasabi kennelijk mogelijk al enige jaren (?) een moderator is. De laatste forumactiviteit is dan alleen al zo lang geleden dat ik dat vergeten ben haha. Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag :)
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik vernam dat Wasabi kennelijk mogelijk al enige jaren (?) een moderator is. De laatste forumactiviteit is dan alleen al zo lang geleden dat ik dat vergeten ben haha. Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag :)
Ik ben al sinds 2018 gamemoderator (voor mijn naamsverandering als Lordwasa), maar weinig actief op het forum ;)
Verdere informatie over teamleden kunnen wij niet delen, ook niet in verband met de AVG.
 
Bovenaan