• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ronde VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regels

  1. De regels van deze wedstrijd zijn van toepassing op Ronde VIII
  2. In deze ronde kun je de Ezel borstel winnen.
    15_b_day_yield.png
  3. Om deel te nemen aan deze ronde moet je ons met een afbeelding laten zien hoe lang je al The West speelt
    1. Het kan de afbeelding van een bepaald evenement in de wereld of in The West zijn, maar de afbeelding mag geen datum/jaar bevatten.
    2. De afbeelding mag geen regels breken, deze mag bijvoorbeeld geen niet toegestane inhoud bevatten.
  4. Antwoord moet worden gegeven als reactie op dit topic.
    1. Indien je een bijlage moet gebruiken (Bijvoorbeeld de foto van je oplossing), zorg er dan voor dat deze zichtbaar is zonder dat wij een link moeten openen naar een andere website. Bijlages met een link naar een andere website worden niet meegenomen als een gegeven antwoord.
  5. Elke speler die een antwoord heeft gegeven en voldoet aan bovenstaande eisen die wint een prijs.
  6. Antwoorden kunnen worden gegeven tot 12 mei 2023 12:00 uur.

Succes!
Jullie The West Team
 
Jongere jellebie vond het erg leuk om zijn profielfoto aan te passen in paint blijkbaar o_O
Niet precies hoe lang ik tw speelde, maar wel het begin van mn huidige "streak" als in spelen zonder te stoppen :)
J52pqwlwTM6gho3Fm5wM0Q.png
 
Ik doe weer graag mee en ik heb dit antwoord zelf gemaakt.

Ik speel al The-West sinds 2012 en onderstaande afbeelding laat het Natty Bumpoo set zien; het eerste echte FG-set uit 2012 van het Kerstevent toen. Wat een tijden! De afbeelding bevat geen tijden/data/jaartallen.

1683807629198.png

Zo is goed te zien hoe lang ik al The-West speel

Met vriendelijke groet,

Rick I
 
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit op jullie wijze neer kan zetten,mijn nichtje heeft mij eerder geholpen maare die is niet iedre dag bij mij,ik hoop niet dat ik hierdoor mijn prijzen misloop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan