• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roadmap 2015

DeletedUser15791

De nieuwe plannen staan op het forum.
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33101

Zie er weer leuk en aantrekkelijk uit op 1 ding na (vind ik)

Citaat:

Kwartaal 1 van 2015
Duel systeem veranderingen
Het duelleren van The West is uiterst belangrijk in het westen. En omdat we weten dat jullie duelleren fantastisch vinden hebben we wat aanpassingen en verbeteringen in gedachten. De duel levels krijgen een maximum van 450. Wanneer je een duel verliest zal één derde van de duel punten die je zou krijgen als je had gewonnen van je punten worden afgetrokken. Het zal het waard worden om regelmatig te duelleren want als een actief karakter geen duel aangaat met een andere speler binnen 45 dagen, dan zal het karakter 3% duel ervaring verliezen per week. Het goede nieuws is dat je duel ervaring nooit onder 3% zal komen. Duel bescherming zal verlengt worden naar 72 uur en kan geannuleerd worden na 24 uur door een andere speler aan te vallen met goedkopere kosten, maar het flauw vallen bij arbeiden zal geen duel bescherming meer geven. En als laatste, voorwerpen kunnen duel level vereisten en bonussen hebben. Maar dat is nog niet alles, we zullen in de toekomst nog meer veranderingen aanbrengen aan het duel systeem.

Als dit door gaat voorzie ik dat er steden zullen gaan leeglopen en misschien nog wel erger dat er mensen gaan stoppen met TW.
Ca. 25% van de mensen hebben ervoor gekozen om te willen duelleren (de duellanten) tel daar nog eens 5% soldaten en avonturiers bij op kom je aan de 35% van de mensen die wel willen duelleren, dus worden er 65% van de spelers opgedrongen om ook te gaan duelleren
Mensen kunnen dus niet gewoon wat werk zetten voor een hele dag en dan gewoon lekker naar hun werk of school gaan.
Dus hun alternatief is dus of de stad uit te gaan of gewoon stoppen met TW , en dat is toch wel het laatste wat we willen!
Daarom heb ik een ander idee uitgewerkt waar we volgens mij meer bij gebaat zijn!
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33102
Hier staat mijn idee daarover.
 

DeletedUser16170

daar heb je helemaal gelijk in ik duelleer wanneer het mij uitkom en niet verplicht zoals het idee bij inno.
 

DeletedUser15117

Mwah, dat is wel overdreven gezegd. Als je niet duelleert kan het je geen flikker schelen als je duelervaring verliest, het enige resultaat is een lager duellvl. Dat is voor die mensen alleen maar mooi, want een minder interessant doel. Hier is dus geen rede om te moeten duelleren en dat het 'opgedrongen' wordt.

Blijft er over dat ko's bij arbeiden geen bescherming meer geven voor 48 uur, ja dat is niet ideaal voor arbeiders. Maar hoe groot is dat probleem eigenlijk? De prestatie 'Kom me maar halen' (250x worden aangevallen) heb ik alleen niet op mijn arbeidersaccount en die bestaat het langst! Veel mensen die expres ko gaan, zijn denk ik mensen met hoge duellvl's. Dat zijn juist de mensen die voordeel hebben van deze update doordat hun duellvl zal gaan dalen en dus minder interessant zullen worden.
 

DeletedUser

Daar heb je helemaal gelijk in ik duelleer wanneer het mij uitkom


De nieuwe plannen staan op het forum.
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33101

Zie er weer leuk en aantrekkelijk uit op 1 ding na (vind ik)

Citaat:

Kwartaal 1 van 2015
Duel systeem veranderingen
Het duelleren van The West is uiterst belangrijk in het westen. En omdat we weten dat jullie duelleren fantastisch vinden hebben we wat aanpassingen en verbeteringen in gedachten. De duel levels krijgen een maximum van 450. Wanneer je een duel verliest zal één derde van de duel punten die je zou krijgen als je had gewonnen van je punten worden afgetrokken. Het zal het waard worden om regelmatig te duelleren want als een actief karakter geen duel aangaat met een andere speler binnen 45 dagen, dan zal het karakter 3% duel ervaring verliezen per week. Het goede nieuws is dat je duel ervaring nooit onder 3% zal komen. Duel bescherming zal verlengt worden naar 72 uur en kan geannuleerd worden na 24 uur door een andere speler aan te vallen met goedkopere kosten, maar het flauw vallen bij arbeiden zal geen duel bescherming meer geven. En als laatste, voorwerpen kunnen duel level vereisten en bonussen hebben. Maar dat is nog niet alles, we zullen in de toekomst nog meer veranderingen aanbrengen aan het duel systeem.

Als dit door gaat voorzie ik dat er steden zullen gaan leeglopen en misschien nog wel erger dat er mensen gaan stoppen met TW.
Ca. 25% van de mensen hebben ervoor gekozen om te willen duelleren (de duellanten) tel daar nog eens 5% soldaten en avonturiers bij op kom je aan de 35% van de mensen die wel willen duelleren, dus worden er 65% van de spelers opgedrongen om ook te gaan duelleren
Mensen kunnen dus niet gewoon wat werk zetten voor een hele dag en dan gewoon lekker naar hun werk of school gaan.
Dus hun alternatief is dus of de stad uit te gaan of gewoon stoppen met TW , en dat is toch wel het laatste wat we willen!
Daarom heb ik een ander idee uitgewerkt waar we volgens mij meer bij gebaat zijn!
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33102
Hier staat mijn idee daarover.
 
Ik vind alle punten wel goed.
inactieve duellanten verliezen punten, zodat het weer meer gelijk getrokken wordt=goed punt naar mijn idee.
Wel jammer dat KO na arbeiden niet meer er is, dat was toch altijd wel een mooie optie.
Maar begrijp ik nu goed, dat je na een KO door duels 72 uur lang eruit bent, maar na 24 dat ongedaan kan maken?
En ook dat items samenvoegen is wel interessant, zeker voor verzamelaars :p
 

DeletedUser4007

gaarne een reactie van een mod hierop

Voorwerpen upgraden
Waarom zou je drie paar schoenen hebben terwijl je één heel goed paar kan hebben? Dit is het idee van voorwerp upgraden. Je smeed drie voorwerpen samen en je krijgt een zelfde voorwerp terug met hogere waarden. Zoals in het echte leven, dit kost geld en heeft geen success garantie. Om voorwerpen te upgraden heb je dollars nodig en het kan misgaan in het proces. Als het misgaat, verlies je de dollars, maar kun je de voorwerpen houden.

kan je van tevoren zien wat voor item je gaat krijgen?
voordat je 3 items samenvoegt die erg weinig verbeteren:hmf:
 

DeletedUser15485

Zit wat in denk dat we er wat mee kunnen

img.php
 

DeletedUser

Ik vind het eigenlijk maar tegenvallen die roadmap. Enige wat een beetje leuk kan zijn, mits goed uitgewerkt, zijn die upgrades.
 

DeletedUser15915

Persoonlijk vind ik het een goed idee dat er eindelijk wat gaat veranderen waardoor de inactieve duellanten zullen dalen in de ranglijst. Hierdoor zal op langere termijn de top van de ranglijst alleen bestaan uit echte duellanten.

Dat de ko-tijd bij arbeiden weggaat snap ik eigenlijk wel. Het was een luxe die arbeiders van Innogames kregen. Mensen die nu ko gaan door arbeiden om niet geduelleerd kunnen worden kunnen nog steeds makkelijk in de ko-tijd komen door duellanten te duelleren waardoor ze (sneller) ko gaan en nu zelfs 72 uur duel vrij zijn.

Ca. 25% van de mensen hebben ervoor gekozen om te willen duelleren (de duellanten) tel daar nog eens 5% soldaten en avonturiers bij op kom je aan de 35% van de mensen die wel willen duelleren, dus worden er 65% van de spelers opgedrongen om ook te gaan duelleren.

Hoe kom je aan deze cijfers? En ik mis 5% (25% duellanten, 5% soldaten en avonturiers, 65% overige).
 

DeletedUser

Ca. 25% van de mensen hebben ervoor gekozen om te willen duelleren (de duellanten) tel daar nog eens 5% soldaten en avonturiers bij op kom je aan de 35%

Daar is die 5% verdwenen.
 
Ik vind de roadmap zelf nogal kort. Dat duelsysteem zijn ze allang aan het testen, dus voor de rest is er nauwelijks nog wat om op te verheugen. Weinig ideeën.
 
Ik vind de roadmap zelf nogal kort. Dat duelsysteem zijn ze allang aan het testen, dus voor de rest is er nauwelijks nog wat om op te verheugen. Weinig ideeën.

Dit is slechts voor het eerste kwartaal, daarna zijn er nog 9 maanden om dingen te doen ;)

gaarne een reactie van een mod hierop

kan je van tevoren zien wat voor item je gaat krijgen?
voordat je 3 items samenvoegt die erg weinig verbeteren:hmf:
Lijkt me wel. Voor een zeker antwoord zal je echter moeten wachten tot het beschikbaar is op de beta, gezien niemand buiten de ontwikkelaars dit nog in handen heeft gehad.
 
Dit is slechts voor het eerste kwartaal, daarna zijn er nog 9 maanden om dingen te doen ;)


Lijkt me wel. Voor een zeker antwoord zal je echter moeten wachten tot het beschikbaar is op de beta, gezien niemand buiten de ontwikkelaars dit nog in handen heeft gehad.

aaah gaan we nu met kwartalen werken, interessant. Kijken of Marco het bij kan houden.
 
aaah gaan we nu met kwartalen werken, interessant. Kijken of Marco het bij kan houden.

Kijken of Inno het wel bij kan houden :p
Kwartaal 1 is voor meer dan 40% achter de rug :p

Ik verwacht alleen die extra beloningen voor dat veteranensysteem, de rest is niet reallistisch, en als ze er al vooruitgang mee hadden geboekt hadden we het wel gehoord bij de laatste aflevering van innogamestv :p
 

DeletedUser4007

Dit is slechts voor het eerste kwartaal, daarna zijn er nog 9 maanden om dingen te doen ;)


Lijkt me wel. Voor een zeker antwoord zal je echter moeten wachten tot het beschikbaar is op de beta, gezien niemand buiten de ontwikkelaars dit nog in handen heeft gehad.

niet echt een antwoord waar we wat aan hebben
het zou logisch zijn, maar ja.... inno en logisch???
gaat niet altijd op

en wat anders
en we zullen ook wat voorwerpen verwijderen uit onze shop
en welke items gaan er dan verdwijnen?
zullen de verzamelaars niet blij mee zijn
 

DeletedUser

Dat wordt veteranen punten sparen dan ;)
Zit momenteel al op 23k dus moet goed komen.
 
Bovenaan