DeletedUser
Roadmap
Howdy!
We hebben jullie beloofd dat we zo snel mogelijk de roadmap voor 2014 zouden presenteren en we zijn trots om het resultaat aan jullie te laten zien. De roadmap hieronder is een best case scenario maar we gaan er vanuit dat we het meeste hiervan dit jaar nog kunnen implementeren. We hebben al concepten voor de meeste geplande features, sommige zijn in ontwikkeling en een paar features zijn sinds afgelopen week in het spel. Voor een aantal features hebben we nog geen gedetailleerde concepten en daar kunnen we dus nog niet al te veel over melden. Jullie zullen meer informatie krijgen als we de concepten hiervoor hebben gemaakt.
Ook wachten er een berg nieuwe opdrachten en events op jullie in 2014. Ze zijn niet genoemd in de Roadmap maar ze zijn een belangrijk punt voor ons in 2014. Maak je dus geen zorgen, er komt een boel nieuwe content voor jullie.
De plannen kunnen zoals altijd gewijzigd worden, features kunnen worden verwijderd of toegevoegd tijdens het jaar.
We denken dat we het spel met deze Roadmap nog leuker, beter en gevarieerder kunnen maken en zijn nu al erg enthousiast over de aankomende veranderingen.
Laat ons weten wat je er van denkt, aarzel niet om vragen te stellen en deel de informatie met je stads- en alliantieleden.
Let's go!
Verhoging van de levelcap
Shop
Event Fort
Multiplayer activiteiten
Speed en Event werelden
Verbetering aan de ranglijst
Duel Systeem
Blackboard
Nieuwe forumstijl
Handel tussen spelers
Crafting verbeteringen
Reistijd (Spoorweg)
Nieuwe startpagina voor het spel
Howdy!
We hebben jullie beloofd dat we zo snel mogelijk de roadmap voor 2014 zouden presenteren en we zijn trots om het resultaat aan jullie te laten zien. De roadmap hieronder is een best case scenario maar we gaan er vanuit dat we het meeste hiervan dit jaar nog kunnen implementeren. We hebben al concepten voor de meeste geplande features, sommige zijn in ontwikkeling en een paar features zijn sinds afgelopen week in het spel. Voor een aantal features hebben we nog geen gedetailleerde concepten en daar kunnen we dus nog niet al te veel over melden. Jullie zullen meer informatie krijgen als we de concepten hiervoor hebben gemaakt.
Ook wachten er een berg nieuwe opdrachten en events op jullie in 2014. Ze zijn niet genoemd in de Roadmap maar ze zijn een belangrijk punt voor ons in 2014. Maak je dus geen zorgen, er komt een boel nieuwe content voor jullie.
De plannen kunnen zoals altijd gewijzigd worden, features kunnen worden verwijderd of toegevoegd tijdens het jaar.
We denken dat we het spel met deze Roadmap nog leuker, beter en gevarieerder kunnen maken en zijn nu al erg enthousiast over de aankomende veranderingen.
Laat ons weten wat je er van denkt, aarzel niet om vragen te stellen en deel de informatie met je stads- en alliantieleden.
Let's go!
Verhoging van de levelcap
- Maximumlevel naar 150
- Nieuwe content (items, opdrachten, arbeiden)
- Midden van de kaart openen als een hoog level gebied met 30 nieuwe arbeiden.
Shop
- Kleine versie voor lagere schermresoluties
- Aantal kleine aanpassingen aan het schermdesign
- Automatische korting en ondersteuning voor events
Event Fort
- Gecontroleerd door het Community Management en het Event Team, wordt gebruikt voor Community fortgevechten en wedstrijden
- Extra configuraties mogelijk, zoals (standaard) bescherming tegen verovering, snellere start van fortgevechten, de mogelijkheid om NPCs toe te voegen, speciale beloningen
- Zal in het midden van de kaart zijn
Multiplayer activiteiten
- Fortgevecht-achtige missies voor 5 tot 20 spelers (bijvoorbeeld berenjacht)
- Speciale beloningen
- Kan gespeeld worden terwijl je met andere dingen bezig bent in het spel (dus bijvoorbeeld tijdens het arbeiden)
Speed en Event werelden
- Event werelden met een tijdlimiet
- Speciale opdracht om te voltooien (Last man standing, als eerste een item vinden, als eerste level X halen
- Één event wereld per taalversie en/of één wereldwijde event wereld
Verbetering aan de ranglijst
- Betere balancering (bijvoorbeeld de stadsranglijst)
- Nieuwe ranglijsten (Crafting, fortgevechten, uitbouwen)
- Tijd-gebaseerde ranglijsten
Duel Systeem
- Evalueren van verschillende concepten
- Interactieve duel systeem prototype dat we al hadden testen
- Balans verbeteren
Blackboard
- Oplossing voor spionnen en spelers die niet van plan zijn om in de stad te blijven
- Bruikbaarheid en User Interface verbeteringen
Nieuwe forumstijl
- Dat werd tijd he?
- Nieuwe layout voor het communityforum
- Upgrade naar vBulletin 5.1
Handel tussen spelers
- Mogelijk maken om items direct tussen twee spelers te verhandelen
- De friends bar gebruiken om het direct ruilen van items alleen tussen vrienden/stadsleden toe te staan
Crafting verbeteringen
- Maximale craftlevel verhogen
- Meer recepten toevoegen
- Bruikbaarheid verbeteren
Reistijd (Spoorweg)
- Rondreizen op de kaart makkelijker maken
- Mogelijk stations die in steden gebouwd kunnen worden
Nieuwe startpagina voor het spel
- Modern ontwerp
- Meer informatie en media over het spel