Deze lijst is van het Engelse forum gehaald en (opnieuw) vertaalt door mij (Girafi). De laatste update van dit topic (op het Engelse forum) is 10 december 2010.
---Vergeet niet: al deze ideeën zijn voorgesteld op het Engelse forum. Om te zorgen dat ideeën bij de ontwikkelaars belanden zal op het Engelse of Duitse forum gepost moeten worden.---
Reeds voorgestelde ideeën
Dit is een lijst voor de ideeën die vaak voorgesteld worden. Dit betekent dat, mocht je nog meer aan dit idee willen toevoegen of een ander aspect van het idee willen geven, of gewoon zeggen dat je het ermee eens bent, het topic bestaat al en je mag er gewoon op posten! Om het te vinden is het handig om de zoekfunctie (klik) even te gebruiken. (Vergeet niet dat dit van het Engelse forum komt en dat het dus mogelijk niet op dit forum staat. ) In de oude lijst stonden een aantal dingen die al in het spel zijn opgenomen, die heb ik hier uit gelaten.
Do not suggest
Deze lijst is voor dingen die je hier niet mag posten. Dit geldt ook voor dingen die de regels overtreden, die niet aan de criteria van ideeën voldoen of dingen die gewoon niet gaan gebeuren. Het kan zijn dat dit forum gewoon niet de plek is om dit soort dingen de discussiëren.
Als je meer dingen op deze lijst wil zien kan je altijd een van de mods een PM sturen!
---
Ideeën die al naar de Developers zijn doorgespeeld
Oftewel, deze hoef je niet meer te opperen, die liggen al bij de ontwikkelaars van het spel. Dat deze ideeën bij de ontwikkelaars liggen wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk in het spel komen. Ze zijn enkel aan hen gegeven om ze te beoordelen en te bedenken wat ze er (al dan niet) mee gaan doen.
Afgekeurde ideeën:
Deze ideeën zijn voorgesteld en er is door de spelers op gestemd om te kijken of dit er moet komen. Deze ideeën hebben de limiet dus niet bereikt.
Ideeën die zijn uitgewerkt
Handelen
De ontwikkelaars zijn van plan handelen in te voeren! Maar, het is nog niet zeker hoe ze het willen doen. Er is nog geen duidelijk plan opgesteld. Daarom is het mogelijk om je mening hierover te geven en ideeën aan te dragen zolang deze voldoen aan de volgende guidelines en regels hieronder. Zo niet, worden ze afgedaan als zijnde spam.
---Vergeet niet: al deze ideeën zijn voorgesteld op het Engelse forum. Om te zorgen dat ideeën bij de ontwikkelaars belanden zal op het Engelse of Duitse forum gepost moeten worden.---
Reeds voorgestelde ideeën
Dit is een lijst voor de ideeën die vaak voorgesteld worden. Dit betekent dat, mocht je nog meer aan dit idee willen toevoegen of een ander aspect van het idee willen geven, of gewoon zeggen dat je het ermee eens bent, het topic bestaat al en je mag er gewoon op posten! Om het te vinden is het handig om de zoekfunctie (klik) even te gebruiken. (Vergeet niet dat dit van het Engelse forum komt en dat het dus mogelijk niet op dit forum staat. ) In de oude lijst stonden een aantal dingen die al in het spel zijn opgenomen, die heb ik hier uit gelaten.
- Shop paspoort
- Producten ruilen via winkels
- Paarden kunnen (meer) producten dragen
- Sheriff titels / Stad titels
- Betere vertoning van de kaart / Zoeken op de kaart
- Treinen / Treinstations / Rijtuigen / Postkoetsen <----- Al heel vaak voorgesteld. Er zijn dus verschillende topics over.
- Bendes
- Stadsgevangenis
- Het maken van bedrijven en boerderijen in een stad
- Introduceren van Indiaanse karakters (het maken van een cowboy en indiaan-spel)
- Winst maken door hotelgasten
- Rente op de bank
- Verwijzingen (Referrals - vrienden bij het spel halen)
- The-west op de GSM of ander mobiel middel
- Nieuwe items voor in steden
- Voorwerpen van winkels veranderen na een tijd
- Dueltoernooien
- Mensen uit het hotel verwijderen
- Zelfgemaakte klasses
- Zelfgemaakte avatars
- Avatar bonus
- Gereedschap of productbonussen
Do not suggest
Deze lijst is voor dingen die je hier niet mag posten. Dit geldt ook voor dingen die de regels overtreden, die niet aan de criteria van ideeën voldoen of dingen die gewoon niet gaan gebeuren. Het kan zijn dat dit forum gewoon niet de plek is om dit soort dingen de discussiëren.
- Prostitutie, of iets in die richting
- Alcohol of drugs
- Lagere prijzen voor Premium
- Lagere prijzen voor het veranderen van vaardigheden
- Bouwers mogen niet meer aangevallen worden
- Verwijdering van hotel / Geen 48 uur veiligheid meer na flauwvallen
- Geld geven aan spelers
- Voorwerpen stelen uit duels
- Fort kanonnen
- Vuur- en slagwapen samengevoegd
- Producten verkopen via de markt
- Huwelijken
- Andere logische dingen
Als je meer dingen op deze lijst wil zien kan je altijd een van de mods een PM sturen!
---
Ideeën die al naar de Developers zijn doorgespeeld
Oftewel, deze hoef je niet meer te opperen, die liggen al bij de ontwikkelaars van het spel. Dat deze ideeën bij de ontwikkelaars liggen wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk in het spel komen. Ze zijn enkel aan hen gegeven om ze te beoordelen en te bedenken wat ze er (al dan niet) mee gaan doen.
- Stad bewaken
- Veilingshuis
- Schuilplaatsen
- Automatisch na arbeid naar bank lopen bedrag storten (wordt ingesteld als een arbeid)
- Team werkzaamheden
- Persoonlijke doodgraver-scores
- Stadshandelaars - ongelimiteerde opdrachten
- Fortgevecht herhaling
- Notitieblok
- Handtekening voor bouwers
- Stadsonderzoek (voor bouwers)
- Persistente opdrachten (opdrachten die je steeds kan herhalen)
- Boerderijen
- Telegrammen uitbreiding
- Duellanten uitbreiding
- Opgeslagen uitrustingen
- Prijsverlaging van voorwerpen bij vreemde steden
- Opdrachten limiet verwijderen
- Sherrif set
- Het gebouw 'smid' in de stad
- Poker
- Duel uitbreiding
- Kleine spelletjes zoals 'steen, papier, schaar'
- Meer informatie in het stadhuis
- Automatisch stadsuitnodigingen weigeren
- Marktvoorwerpen stadslijst
- Meer functies voor dieren
- Meer spelersinformatie op de fortgevecht kaart
- Broeken en riemen voor de danseressenset.
- Genaamde fortwapens.
Afgekeurde ideeën:
Deze ideeën zijn voorgesteld en er is door de spelers op gestemd om te kijken of dit er moet komen. Deze ideeën hebben de limiet dus niet bereikt.
- Medaille: Premiejager van de maand
- Bijhouden van gestolen en verloren geld bij duels
- Meer duelpunten voor steden voor een KO
- Hoger woonhuizen level om meer inwoners te krijgen
- Arbeidsrapporten waar je uitrusting bij staat
- Nacht effecten
- Alliantie ranglijst
- Door NPC's bij opdrachten geen 48 KO meer
- Stadsoprichters kunnen kiezen wie wel of niet mag bouwen aan de stad.
- Bank overvallen
- Bende schuilplaatsen
- Speedwerelden
Ideeën die zijn uitgewerkt
- Forums topics als gelezen markeren
- Sneller verwijderen van level 1 accounts
- Goudnuggets overdragen (Is verwijderd)
- In Game chat
- Tabbladen in je inventaris
Handelen
De ontwikkelaars zijn van plan handelen in te voeren! Maar, het is nog niet zeker hoe ze het willen doen. Er is nog geen duidelijk plan opgesteld. Daarom is het mogelijk om je mening hierover te geven en ideeën aan te dragen zolang deze voldoen aan de volgende guidelines en regels hieronder. Zo niet, worden ze afgedaan als zijnde spam.
Je mag geen ideeën of aanbevelingen meer posten tenzij je de kwestie van de spelbalans op kan lossen. Bijvoorbeeld…
Laten we zeggen dat je het verhandelen van uitrusting (bijvoorbeeld kleren) wil gaan toevoegen in het spel en je weet dat het een groot probleem is om dit toe te voegen zonder het risico van vals spelen en zonder de balans in het spel te verstoren. Dus je vindt een gigantische computer uit om alle overeenkomsten te controleren.
Deze supercomputer kan alles bijhouden en kan garanderen dat álle overeenkomsten niet een vorm van multi-accounts of iets dergelijks zijn, zo dat probleem is de wereld uit.
Laten we nou kijken wat er gebeurt met het spel als handelen er in komt. MET het vals spelen opgelost:
1. Alle uitrusting die is gevonden of gekocht komt nu bij de spelers en gaat circuleren. Binnen een paar maand vanaf het moment dat het spel start, zal iedereen in ieder geval een aantal van de beste producten hebben, en daarmee worden deze producten dus een stuk minder waard. Wat zou een ketting met +500 schieten zijn als iedereen hem had?
2. Steden gaan adverteren met gratis uitrusting als je bij ze komt. Bijvoorbeeld: een gratis gouden buffel voor elke rang 20 (of hoger) bouwer die bij je stad komt. Dan, om het even erger te maken, mensen zullen bij je stad komen en meteen weer weggaan na de gouden buffel gekregen te hebben. Spelers zouden dus hun spullen terug willen hebben, voordat anderen ermee vandoor gaan.
3. Het hele spel wordt een ‘Monty Hall game’, ‘Wie wil er een super-hoed, kom maar hier!’ Binnen 2 maand vanaf de start van een nieuwe wereld kan iedereen alles hebben en zou het gigantisch saai worden.
Als je een spel wilt waar je alle uitrusting binnen een dag spelen hebt zonder er ook maar iets voor te doen, ga dan zelf maar zo’n spel uitvinden.
DUS: Geen topics meer over handelen, tenzij je vals spelen en de balanskwesties op kan lossen. Genoeg is genoeg. Als je over handelen wilt discussiëren, zoek er dan een topic over dat al bestaat!
Laatst bewerkt door een moderator: