• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rechten van stadsleden

DeletedUser16476

Voorstel
Extra rechten geven voor stadsleden, niet alleen een stadsoprichter of gemeenteraad hoedje.

Details
De spelers die Grepolis hebben gespeeld zullen het idee vast wel kennen.
Is het niet een goed idee om de leden van een stad niet alleen een oprichters hoedje of gemeenteraad hoedje, ook andere rechten kan geven?

Je kan denken aan de volgende rechten:
- De oprichter
- De leider
- Toegang tot intern fora
- De mogelijkheid fora te bewerken
- De mogelijkheid spelers uit te nodigen
- De mogelijkheid andere steden uit de nodigen voor een alliantie
En een van de betere:
- De fortgevecht functie, dit zou inhouden dat die spelers met dit recht een kapitein of generaals rang krijgen (ligt aan de hoogte van de functie). Ook zou je hiermee een fortgevecht kunnen starten.
Vooral omdat vaak het geval is dat wanneer een stad met veel oprichters een fort aanvalt ze allemaal standaard generaal zijn, terwijl dit eigenlijk niet nodig is en ze oprichter zijn omdat ze samen de stad hebben gemaakt, maar dan hoef je nog niet allemaal een generaalsrang.

Misbruikpreventie
N.v.t.

Visuele hulpmiddelen
Een voorbeeld hiervan, van Grepolis
aa94f94694d0456c98aeca261575163e.jpg

Samenvatting
Ik zelf vind dit een erg leuk idee, en het zou goed te maken kunnen zijn door InnoGames aangezien een spel (Grepolis) van hun dit al heeft. Dit is ook leuk voor de leden van een stad die een burger hoedje dragen om ze toch bij de stad te betrekken door middel van dat ze leden kunnen uitnodigen bijvoorbeeld. Ook zie ik nog wel eens voorkomen dat er een nieuwe speler in de saloon is, op zoek naar een stad. Dan moet eerst iemand met een hoog hoedje online komen om vervolgens die speler uit te nodigen.
Wanneer je een stad hebt waar iedereen welkom is, maar je wilt niet iedereen een hoedje geven om nieuwe spelers uit te kunnen nodigen, dan is dit de ideale oplossing. Bij de fortgevechten zie ik nog wel eens onnodig veel kapitein en/of generaal rang die eigenlijk geen nut hebben. Dat probleem heb je dan nu ook niet meer.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fantastisch plan!
Bij die fortgevechtfunctie zou je dan ook nog kunnen toevoegen dat mensen met dit recht ook zelf fg's kunnen starten

ps
[*spoiler]tekst/plaatje [/spoiler] alleen dan zonder het sterretje
16417.jpg
 

Deleted User - 486404

Dit is een geweldig idee! Ik ben voor! Hoe meer flexibiliteit in een stad hoe beter!

Dit had er eigenlijk al een hele tijd in moeten zitten naar mijn mening.
 

DeletedUser16548

vooral de fortgevecht functie vind ik erg goed :) hopelijk komt dit erdoor
 

DeletedUser16209

iedereen gwn een zwart hoedje geven zoals ik gedaan heb op colo :D dan ben je allemaal kapi/generaal in eigen fg en iedereen heeft tot alles toegang :D dit gezegd hebbende blijft het wel een goed als je niet wil dat iedereen zwart hoedje heeft :p
 
Bovenaan