• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Puzzelstenen [Forumbonuspunten september 2020]

als je puur op de tekst let.
kan het wezen dat degene die na 5 reageren eerder hun leters krijgen.

- Indien je je aanmeld voor 4 september zal je je puzzelstenen na 5 september via een conversatie ontvangen.
na 5.... dus dat kan elke dag de hele maand zijn?
- Indien je je aanmeld na 4 september zal je binnen 72 uur (3 dagen) je puzzelstenen ontvangen via een conversatie.
dus dan zou je met deze aanmelding eerder je steentjes kunnen krijgen :D
 
Der is weer maar 1 iemand die moet klagen hoor :p
Na 5 september is niet 5 september zelf.
Kap toch met altijd over alles moeilijk te doen en wees blij dat forummods (noes en anc) zich hiervoor willen inzetten.
 
ik klaag helemaal niet, dat maak jij ervan om maar te kunnen zeuren.
wat jij dus altijd blijkt te doen zonder enige onderbouwing
 
als je puur op de tekst let.
kan het wezen dat degene die na 5 reageren eerder hun leters krijgen.

- Indien je je aanmeld voor 4 september zal je je puzzelstenen na 5 september via een conversatie ontvangen.
na 5.... dus dat kan elke dag de hele maand zijn?
- Indien je je aanmeld na 4 september zal je binnen 72 uur (3 dagen) je puzzelstenen ontvangen via een conversatie.
dus dan zou je met deze aanmelding eerder je steentjes kunnen krijgen :D
Dat klopt, maar logischerwijs zullen ze dat niet zo doen en gewoon eerst de stenen verdelen van de mensen die voor 4 september aangemeld hebben (op 6 september bv);) .En iedereen die na 4 september wordt daarna verdeeld (voor 8 september).

Wat er gebeurt met de mensen die op 4 september zich aanmelden, vermeldt de tekst niet:huh:. Misschien krijgen die helemaal geen steen.
 
Even een snelle update via mobiel:
Ik probeer iedereen zo snel mogelijk zijn/haar puzzelstenen te sturen, maar kan iets langer duren dan gehoopt.. vandaag gaat niet lukken en morgen denk ik ook niet, zit in rl helaas met een ontsteking in mijn kaak, dus weinig tijd gehad om echt online te komen op mijn laptop (waar de stenen op staan)
Maar komt goed, in de loop van de week zien jullie de puzzelstenen vanzelf verschijnen...
 
Geen zorgen, real life gaat altijd voor op een spelletje. Veel beterschap!

De maand is toch nog lang en tijd zat om woorden te zoeken.
 
Heeft het ook dezelfde oorzaak dat de beloningen van september nog niet uitgedeeld zijn?
Beterschap in ieder geval noessie :)
 
De meesten puzzelstenen zijn uitgedeeld (11 spelers hebben ze al ontvangen, nog 5 speler gaan ze in de komende minuten ontvangen)

Voor diegene die nog mee willen doen: twijfel niet, en doe lekker mee :)

En dankje voor jullie beterschap, gaat gelukkig al een stuk beter :)
 
Ja dat bedoel ik.
Krijg jij trouwens niet meer punten als je de z en de u ook 2x gebruikt. Of lukt dat niet?
Je gebruikt nu de l en de t twee keer,maar die leveren minder punten op.

Het is sowieso een tip om proberen zoveel mogelijk korte woorden te maken. Aangezien je niet meer punten krijgt voor lange woorden. Alleen maar door letters 2x te gebruiken
 
Bovenaan