• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Puzzelstenen 2 [Forumbonuspunten oktober 2020]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat had ik wel verwacht, 2 extra klinkers is wel erg weinig, aangezien ieder woord wel een klinker nodig heeft.
 
Er staat trouwens nog een tegenstrijdige regel: Woorden moeten minimaal 2 letters zijn en verderop dat ze minimaal 3 moeten zijn. Welke is juist? En betekent dit dat 2 letterige woorden niet aanwezig mogen zijn of dat ze niet meetellen in de punten?

Heb die van minimaal 2 en maximaal 8 weggehaald, het is inderdaad minimaal 3 (en dus ook meer dan 2)
 
Heeft iemand nog advies?
Is het bijvoorbeeld handiger om een woord van 8 letters neer te leggen en letters minder vaak dubbel te gebruiken of juist een woord van 6 letters en letters vaker dubbel gebruiken?

Heeft iemand dan ook nog een tip voor een goed 8-letter woord? Zelf heb ik nu bouwjaar neergelegd omdat ik een A gekregen heb, maar misschien is een woord waarbij minder klinkers na elkaar zitten handiger? (zoals het woord handiger)
 
Voor iedereen die nog niets heeft ingeleverd (of zijn/haar antwoorden nog wilt aanpassen) : zorg dat je alles heb ingeleverd voor 20 oktober 23:59 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan