• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

punten indeling

DeletedUser

Beste The West spelers,
ik heb een vraag dat velen niet konden beantwoorden.

Wat is de beste punten indeling, zonder dat je premium gebruikt, om zo snel mogelijk in level te stijgen?

Kan iemand op deze vraag een antwoord geven.
Bedankt voor de hulp alvast :D

Mvg, timon10
 
Dat bedoelt hij dus niet darkbow.

Je kan op verschillende manieren snel levelen, aan het begin is het aan te raden om veel opdrachten te doen. Ook is puur vallen opzetten een aanrader, omdat je dan snel een aantal van de beste xp jobs kan doen.
 

DeletedUser

Dat bedoelt hij dus niet darkbow.

Je kan op verschillende manieren snel levelen, aan het begin is het aan te raden om veel opdrachten te doen. Ook is puur vallen opzetten een aanrader, omdat je dan snel een aantal van de beste xp jobs kan doen.

Dan vind ik persoonlijk puur paardrijden beter omdat je bij vallen opzetten ongeveer level 18 paarden kan temmen (32% ervaring), maar dan pas rond level 26 weer een goede ervaringsarbeid kan doen. (Wolven jagen met 63% ervaring)

Misschien is dit handig (klik), maar deze informatie klopt niet helemaal omdat hier geen kledingsbonus is meegeteld.
 

DeletedUser

zelf beviel tactiek mij heel goed op w5. leuke ep jobs, en je verdiend wel geld door de geluks percentages. ik sta ook 30e zonder (op een enkele weekje naar) premium :p
 

DeletedUser

je kan 10 mensen vragen wat ze het beste vinden ... maar dan krijg je 10 antwoorden die helemaal van elkaar verschillen.

ik zou zeggen probeer je een doel te stellen zoals:"ik wil snel (beroep) kunnen" en pas daarop je punten verdeling aan te passen
 

DeletedUser

Dus is het best eerst voor paardrijden te gaan en dan voor vallen opzetten?
Bedankt alvast voor antwoord :D
 

DeletedUser5789

op de engelse server lukte het me op gemiddeld 1 level per dag omhoog te gaan (tot level 23 ofzo) door alleen te dueleren (karakterklasse duelant)
 

DeletedUser

Dus is het best eerst voor paardrijden te gaan en dan voor vallen opzetten?
Bedankt alvast voor antwoord :D

maarja met paardrijden kun je niet snel zilver dus veel geld :p

je zal uiteindelijk het zelf moeten weten :cool:
 

DeletedUser

Het enige wat je met een soort van zekerheid kunt zeggen hierover is volgens mij dat je voor 1 (of 2) vaardigheden moet gaan in het begin.
Of dat nu paardrijden, vallen opzetten, leiderschap of met dieren omgaan is.
 

DeletedUser1053

Dit is ook vooral iets waarin iedereen zijn eigen variatie heeft. Met de werkzaamheden lijst van weststats (klik) kun je gemakkelijk wat uitproberen door bijvoorbeeld op vaardigheden te filteren (linksboven). Kijk maar eens wat de verschillen zijn tussen bijvoorbeeld 'met dieren omgaan', 'paardrijden' en 'vallen opzetten'.
 

DeletedUser

Dan vind ik persoonlijk puur paardrijden beter omdat je bij vallen opzetten ongeveer level 18 paarden kan temmen (32% ervaring), maar dan pas rond level 26 weer een goede ervaringsarbeid kan doen. (Wolven jagen met 63% ervaring)

Misschien is dit handig (klik), maar deze informatie klopt niet helemaal omdat hier geen kledingsbonus is meegeteld.

dat van vallen opzetten klopt niet ik was lv 20 en had gouden indiaanen ketting,mustang,grijze flaphoed en grijze stevige schoenen gekocht (in 1 x)
ik kon toen wolven jagen +45 en paarden stelen +5 dus als je al eerder de goede kleren koopt dan kan je het al snel

paardrijden doe ik ook om de duitse zeker een aanraden maar alleen in het begin is ie goed dan kan je paarden beslaan, temmen en vee brandmerken zeker goed maar later word het minder je kan wel gaan paarden vangen maar echt beter word het pas heel veel later

ik persoonlijk zou zeker voor levelen puur vallen opzetten aanraden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

puur vallen opzetten ben ik mee akkoord maar op het beging heb je dan wel niet de beste XP jobs.
Zou het geen gedacht zijn om eerst al uw punten op "met dieren omgaan" te zetten en vanaf je kan paarden vangen alles op "vallen opzetten" plaatsen.
 

DeletedUser

puur vallen opzetten ben ik mee akkoord maar op het beging heb je dan wel niet de beste XP jobs.
Zou het geen gedacht zijn om eerst al uw punten op "met dieren omgaan" te zetten en vanaf je kan paarden vangen alles op "vallen opzetten" plaatsen.

Dat is idd een zeer goed idee maar later als je een hoog lvl hebt ga je zoieso je vaardigheden nog eens moeten overzetten
 

DeletedUser

puur vallen opzetten ben ik mee akkoord maar op het beging heb je dan wel niet de beste XP jobs.
Zou het geen gedacht zijn om eerst al uw punten op "met dieren omgaan" te zetten en vanaf je kan paarden vangen alles op "vallen opzetten" plaatsen.

je kan het doen maar dan kan je geen wolven jagen op een laag level
 

DeletedUser

neen maar je graakt wel sneller vooruit met paarden vangen.
En je hebt "met dieren omgaan" ook nodig bij wolven jagen.
En ik heb het eens onderzocht en bij andere vaardigheden kom je veel later aan zo'n goeie XP jobs.
Andere mogelijkheid was eerst paardrijden en dan alles op met dieren omgaan zetten.
Maar als je toch voor met dieren omgaan kiest heb je al wat punten voor wolven jagen.
 

DeletedUser

Vallen opzetten is goed om te doen en als je dan grizzly beren jagen kan. Dan alles op schieten gaan zetten. Dat heb ik gedaan en het beviel me wel.
 

DeletedUser

ja dat zal denk ik ook wel goed gaan.

Maar welk karakter zou je dan best kiezen?

Arbeider?
Want een van de voordelen is : De ervaringspunten voor werkzaamheden stijgen met 5% bij elk werkje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan, maar avonturiers hebben weer goede opdrachten die veel xp opleveren, waardoor je ook weer snel stijgt.
 
Bovenaan