• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Protest Premium-update

DeletedUser

daar vergis je je stevig in, je gebruikt je punten daar sneller op dan hier ;)

als je alle premium mogelijkheden zou nemen natuurlijk (en ja dat zijn er niet veel meer)
 

DeletedUser

er is nog bar weinig van de premium update

(wist je dat premium in het latijn beloning betekend:D)
 

DeletedUser11612

Net ff die premium wereld van .net gejoind, ik moet zeggen, alles draait er om geld gewoon ... niet normaal meer, voor mij is de update zoals die er nu is perfect, zo krijgen ze ook wel meer geld van spelers, maar op die manier in de UK is het er echt over gewoon ...
 

DeletedUser

als iedereen nou elke keer dat die inlogd 1 keer op een ad klikt krijgt innogames weer meer geld en kunnen wij gezellig wereld 8 boycotten ;D
 

DeletedUser

als iedereen nou elke keer dat die inlogd 1 keer op een ad klikt krijgt innogames weer meer geld en kunnen wij gezellig wereld 8 boycotten ;D

Dan zullen ze mss zelfs geen geld krijgen omdat google adsence het mss zal zien als valsspelerij/fraude ofzo.
Ik had ooit site met google ads en vrienden vanme klikten heel vaak en daardoor kreeg ik mijn centjes niet :(
 

DeletedUser

Dan zullen ze mss zelfs geen geld krijgen omdat google adsence het mss zal zien als valsspelerij/fraude ofzo.
Ik had ooit site met google ads en vrienden vanme klikten heel vaak en daardoor kreeg ik mijn centjes niet


hmm ja daar zal je wel gelijk in hebben, ik moet ook toegeven dat het niet mijn meest lumineuze idee was... ehm ja... wat nu?
 

DeletedUser8307

Ik ben gewoon tegen de nieuwe premium.

8 arbeiden : Heb je dan ook bijna nooit nodig
Volle actiepunten : Stom
Producten kopen: Idem als handelen , echt hetzelfde

Puntjes voor premium 0.5/10

Waarom 0.5 ? Omdat het triest is als je een 0.- hebt :p
 

DeletedUser5512

Ik ben gewoon tegen de nieuwe premium.

8 arbeiden : Heb je dan ook bijna nooit nodig
Volle actiepunten : Stom
Producten kopen: Idem als handelen , echt hetzelfde

Puntjes voor premium 0.5/10

Waarom 0.5 ? Omdat het triest is als je een 0.- hebt :p

8 arbeiden van 1 uur vriend, dus dat is gewoon hetzelfde als eerst na verhouding, alleen hebben de non pa spelers het moelijker
 

DeletedUser

Dan zullen ze mss zelfs geen geld krijgen omdat google adsence het mss zal zien als valsspelerij/fraude ofzo.
Ik had ooit site met google ads en vrienden vanme klikten heel vaak en daardoor kreeg ik mijn centjes niet :(

Dat komt waarschijnlijk omdat google zag dat het altijd dezelfde ip's waren die klikten. Als we dat hier met allemaal doen gaat dat niet.
 

DeletedUser

ik ga wel meedoen w8 en ik ga wss voor de ranking voor Eerste Non-premium of ik wordt schietsoldaat
 

DeletedUser

mensen re zijn genoeg werelden
speel eerst in de 7werelden naar lvl99 en dan in w8 als je daar ooit wilt spelen ;)
 

DeletedUser

Niemand verplicht je toch om mee te doen aan die werelden?
Kortom zinloze discussie.
 

DeletedUser8537

een vraagje: is er al op een van de anderstalige servers een wereld met de nieuwe premium open? en zo ja welke?
 

DeletedUser8537

dan gaan we eens lezen wat de spelers daar er van vinden. je kan immers pas deftig een mening vormen door effectief te spelen.
 

DeletedUser

De top 63 heeft daar premium, dan komt de eerste non-premium, een avonturier met lvl 30 (nr.1 heeft lvl 42).
Lijkt me duidelijk, er staan zelfs 2 greenhorns in de top 60 (met premium).
 
Bovenaan