• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Project Mumbo Jumbo

Dag lieve vrienden

Ik ben Pika (vroeger kraters). Vroeger speelde ik heel actief op NL maar ik ben hier al enige tijd vertrokken om op een actievere server te gaan spelen. Super leuk die actievere fortgevechten, dueltargets, een markt met aanbod, ... maar ik mis toch een beetje onze community.

Samen met een andere NL speler willen we jullie dan ook graag uitnodigen om ons te joinen op de nieuwste Duitse wereld en een NL only ally op te richten die die Duitsers een poepie laat ruiken :) . Het is een community voor alle soort spelers met als nr1 doel gewoon een leuke tijd samen met elkaar te hebben. De mensen die graag wat actiever fgs spelen kunnen zich uitleven, maar de stadsgek in de chat is zeker even welkom :D

Wat wij jullie bieden
- Een hechte community
- Een actievere server
- Op z'n minst een poging om iedereen (ook oud spelers) weer bij elkaar te krijgen
- Alle hulp ivm items, sets lenen, ...
- Mijn gezelschap xxx

Momenteel is ook het ideale moment om de server te joinen. De meeste spelers (kijk ff niet naar de top10) is nog laag geleveld en je kan met het huidge evenement vast wel een paar leuke setjes te pakken krijgen (en indien niet, deel ik er graag uit).

Wij hopen jullie te mogen ontvangen, ik spam waarschijnlijk de wereldchats nog lekker vol deze week.

Dit is het linkje, de wereld noemt Rocky Mountains.

Hopelijk tot snel!

Dag lieve vrienden

Ik ben Pika (vroeger kraters). Vroeger speelde ik heel actief op NL maar ik ben hier al enige tijd vertrokken om op een actievere server te gaan spelen. Super leuk die actievere fortgevechten, dueltargets, een markt met aanbod, ... maar ik mis toch een beetje onze community.

Samen met een andere NL speler willen we jullie dan ook graag uitnodigen om ons te joinen op de nieuwste Duitse wereld en een NL only ally op te richten die die Duitsers een poepie laat ruiken :) . Het is een community voor alle soort spelers met als nr1 doel gewoon een leuke tijd samen met elkaar te hebben. De mensen die graag wat actiever fgs spelen kunnen zich uitleven, maar de stadsgek in de chat is zeker even welkom :D

Wat wij jullie bieden
- Een hechte community
- Een actievere server
- Op z'n minst een poging om iedereen (ook oud spelers) weer bij elkaar te krijgen
- Alle hulp ivm items, sets lenen, ...
- Mijn gezelschap xxx

Momenteel is ook het ideale moment om de server te joinen. De meeste spelers (kijk ff niet naar de top10) is nog laag geleveld en je kan met het huidge evenement vast wel een paar leuke setjes te pakken krijgen (en indien niet, deel ik er graag uit).

Wij hopen jullie te mogen ontvangen, ik spam waarschijnlijk de wereldchats nog lekker vol deze week.

Dit is het linkje, de wereld noemt Rocky Mountains.

Hopelijk tot snel!
Originele manier om tig mensen op je linkje te laten spelen :ph34r::D:p

Een gloednieuw account kan je er niet meer maken.
Maar als je er nog een acc had, dat vanwege inactiviteit uit de ranking was verwijderd, kan je dat weer terughalen.

Zo, Mumbo Jumbo is officieel verschenen op Rocky Mountains :D
Ik vond het maar zo toepasselijk om ons olifantenleger dichtbij het indianendorp te bouwen.

De eerste leden zijn alvast in de stad dus super gezellig. De TW-Goden zijn ons goed gezind want een paar spelers hebben al meteen een paar van de beste setjes weten te vinden en we hebben de exp-rok meteen in de kleermaker :)
Sommige spelers verkiezen momenteel nog om even stadsloos te blijven, dat is allemaal prima. Invite krijg je meteen als je me daar ff laat weten dat je er bent en dan zie je zelf maar wanneer je zin hebt om in de stad zelf te komen.

More news to follow! Wij zijn trouwens al enorm blij met de early birds die het initiatief nemen. Hopelijk volgt de rest binnenkort :)

Schermafbeelding 2025-06-17 071929.png

Mini-update

We zitten nu aan 10+ leden en de eerste fgs beginnen toch lekker gespeeld te worden.

Ikzelf was de laatste paar dagen afwezig wegens RL en de stad doet het prima, maar misschien is dat juist goed dat ik er niet altijd ben :D

MORGEN EERSTE EIGEN FG

FF hypetrain. Mumbo staat al top 10 Westforts en top 30 steden op zo'n korte tijd, gaat allemaal heel lekker :)

20:06]<b>Bürger</b> Kingstarter: Du hast Willybald mit 1310 Schaden getroffen! eerste schade
[20:06] kratjeuh: Du hast Willybald mit 1746 Schaden getroffen!
[20:07]<b>Stadtgründer</b> kratjeuh: teamwork
[20:07]<b>Bürger</b> Gertje: Du hast Willybald ohnmächtig geschossen!

Allemaal dankzij een team dat zelfs telepatisch perfect samenspeelt ^^

Bovenaan