• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Profielavatar

DeletedUser

voorstel:
de oude profiel plaatjes ook weer zichtbaar maken, want ik vind mijne erg lelijk en kan geen echt mooi vinden. ik vind mijn oude huurling mooier en ik weet zeker dat veel mensen het daar mee eens zijn.

Details
Je moet kunnen kiezen tussen je oude avatar OF een eigen maken

Misbruikpreventie:
Niks denk ik, kleine update en iedereen blij

Visuele hulpmiddelen:
geen



Samenvatting:
Iedereen weer de kans geven hun eigen avatar te kiezen

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee


Ben benieuwd of ook hier mensen het met mij eens zijn!
 

DeletedUser

Je hoeft niks te kiezen. Als je niks opslaat kan je gewoon je oude karakter blijven.

Als je achteraf toch wil aanpassen:
dit probleem had je vroeger ook al. Maar er staat toch als je je oude karakter kiest: Het is permanent en kan niet aangepast worden. En sommige delen van je lichaam kan je niet aanpassen zoals je gezicht, ogen, enz. Ik vind dit dus ook permanent. ;)
 

DeletedUser4892

idd, gewaarschuwd is gewaarschuwd. Ik denk dat zo'n idee alleen maar verwarrend is. Ze zijn nu eenmaal vervangen, en ik denk dat we er gewoon maar mee verder moeten gaan zoals het nu is.
 

DeletedUser

Goed idee op een nieuwe wereld zal ik ook weer zo plaatje willen.
 

DeletedUser

Als je opnieuw begint dan moet je inderdaad aanpassen :p

Maar misschien breiden ze deze functie wel uit ;)
 

DeletedUser

Ik ben het niet eens met een aantal hierboven, toen ik namelijk level 20 werd en kwakzalver wilde worden moest ik eerst een karakterplaatje maken, dus ik wordt hier verplicht een plaatje te maken anders kan ik niet craften.
 

DeletedUser

Ik ben het niet eens met een aantal hierboven, toen ik namelijk level 20 werd en kwakzalver wilde worden moest ik eerst een karakterplaatje maken, dus ik wordt hier verplicht een plaatje te maken anders kan ik niet craften.

Ik ben op arizona nog altijd mijn oude plaatje
 

DeletedUser

Ik ben het niet eens met een aantal hierboven, toen ik namelijk level 20 werd en kwakzalver wilde worden moest ik eerst een karakterplaatje maken, dus ik wordt hier verplicht een plaatje te maken anders kan ik niet craften.

Dit is NIET zo. Op wereld 7 heb ik mijn Irokeese plaatje nog én ik ben kwakzalver dus niks moet ;)
 
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk, hoewel ik denk dat de developers dit niet toe gaan voegen. Ben wel bezig met een script dat dit doet, ongeveer :p
 

DeletedUser5512

het kan in ieder geval wel, een speciaal geval op de beta 2 heeft zijn oud avatar weer :p
 

DeletedUser

1000/5
fanatstische idee
die nieuwe plaatjes lijken wel horor figuren :S
op alle werelden waar ik kon heb ik me ouwe personage :)
 

DeletedUser4892

Dit is echt typisch zo'n idee voor spelers die al langer the-west spelen.

Als je dit aan nieuwe spelers voor zou leggen, en je afbeeldingen en echt alle voor- en nadelen zou laten zien, zouden ze denk ik niet voor zijn.

Mij zelf zou het niet uit maken als er een keuze komt.
 

DeletedUser8307

Heb gevraagt antwoorden ze niet op

Ze antwoorden heus wel, alleen moet je soms wat geduld hebben, het is namelijk zondag voor iedereen. ;) Daarbij: ik vind het een goed idee, alhoewel ik er me niet aan erger. Maar waarom niet, mensen laten kiezen... Nu is het wel eerder persoonlijker. Dat van die horror-personages vind ik niet echt kloppen, je kan je afbeelding maken hoe je wil, het moet niet horror-achtig zijn. ;)
 
Bovenaan