• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Probleem met opdrachtreeks: Het Universum

DeletedUser11642

Collega's,

Ik wil hier graag eens polsen of jullie mijn probleem bij de opdrachtenreeks 'Het Universum' herkennen, en eventueel een oplossing weten.

Probleem is dat ik de nodige arbeiden deed, en de vereiste voorwerpen bezit om de opdracht 'En wat nu?' - 'Het Universum - De nieuwe grens' af te sluiten, maar ik dat helaas (technisch) niet kan.
Ik heb de voorwerpen ook geëquipeerd, zoals de opdracht aangeeft, maar dan nog ben ik niet in de mogelijkheid om de opdracht af te sluiten.

Universum.jpg

Iemand een idee om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)!

Vriendelijke groeten,
Vromanov.
 
De opdrachtenreeks van de mythe vereist ook gefilterd water, had je deze nog liggen van die opdrachtenreeks of heb je deze net gevonden? Heb je de mythe overigens voor zover mogelijk afgesloten?
 

DeletedUser11642

Bedankt Leones,

Dat zou wel eens de verklaring kunnen zijn...
'De Mythe' heb ik idd nog niet gedaan als opdracht, en toevallig zal ik net tussen 20u en 22u kolen gedolven hebben. Daardoor dan het verkeerde 'gedestilleerde water' gekregen hebben, waar ik nu dus niks mee ben (tenzij ik eerst verder 'De Mythe' afwerk veronderstel ik...

Beetje stoem, maar goed, ik ben terug een stuk(je) wijzer, waarvoor dank ;)
Ik laat wel nog weten of mijn redenering nu klopt.
 

Deleted User - 246560

Bedankt Leones,

Dat zou wel eens de verklaring kunnen zijn...
'De Mythe' heb ik idd nog niet gedaan als opdracht, en toevallig zal ik net tussen 20u en 22u kolen gedolven hebben. Daardoor dan het verkeerde 'gedestilleerde water' gekregen hebben, waar ik nu dus niks mee ben (tenzij ik eerst verder 'De Mythe' afwerk veronderstel ik...

Beetje stoem, maar goed, ik ben terug een stuk(je) wijzer, waarvoor dank ;)
Ik laat wel nog weten of mijn redenering nu klopt.
Ik had hetzelfde probleem.... Opdracht Glas niet gedaan, en het gepolijst glas bv, ook 2 verschillende produkten die er hetzelfde uitzien. Maar op een andere manier verkregen. Mensen die opdracht Glas gedaan hebben en ook het vergrootglas dus in de inventaris hebben, lopen ws er niet tegen aan....
 
Bovenaan