• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

prijzen buffs in shops

Hallo,

waarom wordt er niet op een normale manier een aankondiging gemaakt dat de prijzen van buffs omhoog gaan ..maar gewoon zo ingevoerd?


dacht dat dit wel ff bij aankondiging vermeld had mogen worden
 

Deleted User - 151085

In de algemene voorwaarden staat het volgende:

In de algemene voorwaarden staat het volgende:

7.12 InnoGames behoudt zich het recht voor om het aanbod spelletjes of delen ervan en de betalingsmogelijkheden en -functionaliteiten zonder opgaaf van redenen stop te zetten, nieuwe premium-diensten aan te bieden, bestaande premium-diensten te wijzigen en/of in gratis diensten om te zetten en/of bepaalde premium-diensten niet meer aan te bieden. InnoGames verbindt zich ertoe om in dit geval de gebruiker de mogelijkheid te bieden om premium-punten en tegen betaling verkregen items binnen een termijn van drie maanden na de verkrijging ervan in te zetten en te gebruiken. Voorts behoudt InnoGames zich het recht voor om de gebruiker aan te bieden om de premium-punten en tegen betaling verkregen items om te zetten in een tegoed dat op een andere wijze, bijvoorbeeld in een ander spel, kan worden gebruikt. De gebruiker heeft geen andere rechten.

7.13 InnoGames heeft het recht om de prijzen voor premium-diensten naar eigen goeddunken te wijzigen.

Wat dus betekend dat Innogames dit kan doen hoe en wanneer ze dat willen.
 

DeletedUser7902

Weer zo'n rotstreek van InnO :mad:

Die duelmotivatie spullen mogen wel eens gaan dalen ipv stijgen...
Maakt het voor iedereen wat eerlijker aangezien als je duelleert snel motivatie verliest en maar 1 upb (2 duels) per dag krijgt. Nu gaat het mij 18 dagen kosten voor 5% duelmotivatie bonus te kunnen kopen?? Niet iedereen doet fortgevechten of gaat constant werken om spullen te zoeken voor craften etc.
Als je dan 2 upb's per dag wilt moet je 3 NPCs doen waardoor je al 6% daalt. Niet echt handig als je voor de ranglijst gaat.
 

DeletedUser4007

In de algemene voorwaarden staat het volgende:



Wat dus betekend dat Innogames dit kan doen hoe en wanneer ze dat willen.

dat bedoeld jonkie denk niet.
dat ze het doen, daar gaat het niet om.
maar dat het niet gewoon gemeld wordt.
ipv als een rover in de nacht gewoon de prijzen verhogen.

dat inno nix om zijn spelers geeft, dat weten we.
maar menselijk gedrag is nu wel erg ver te zoeken zo.
en dat is precies de reden waarom veel spelers geen nuggets (meer) kopen.
 

DeletedUser12952

Ja, inderdaad. Ik vind dat Jonkie helemaal gelijk heeft. Op de Duitse server stond tenminste een aankondiging. Hier wordt alles maar ingevoerd..

Is misschien wel zo dat ze alles zo maar mogen veranderen, maar is het niet netter om het aan te kondigen? Je hebt hier wel met klanten te maken, voor degene die met premium spelen, die hebben toch dat recht om het te weten?
 
Zoals ik al zei, er is nu een aankondiging. 13.30 erop gezet. Marco is ook niet altijd even actief online hè..
 

DeletedUser

Zoals ik al zei, er is nu een aankondiging. 13.30 erop gezet. Marco is ook niet altijd even actief online hè..

Dat is geen excuus hij kon het gister/eergister zelfs vorige week al geplaast hebben, toen had ik die duitse aankondiging al gezien.
 
Je vergeet dat het eerst ook nog aan hem doorgeven moet worden, vertalen naar engels en dan weer terug vertalen naar nederlands, met dit weer lijkt het me dat je daar overdag niet zoveel behoefte aan hebt en dat het een paar dagen kan duren.:unsure:
 

Deleted User - 308552

Ik heb een userscript vanuit het russisch vertaald met Google vertalen. Smoesjes...
 

DeletedUser

Schandalig gewoonweg. Dat het dan nog eens moet aanslepen is de kers op de taart.
 

DeletedUser

Je vergeet dat het eerst ook nog aan hem doorgeven moet worden, vertalen naar engels en dan weer terug vertalen naar nederlands, met dit weer lijkt het me dat je daar overdag niet zoveel behoefte aan hebt en dat het een paar dagen kan duren.:unsure:

Tuurlijk.. de CM in Duitsland had het afgelopen donderdag al gepost. Dus dan mag je van onze CM toch wel verwachten dat ie dit sowieso gisteren ons al had kunnen voorbereiden. Ik bedoel heb je de post van Marco gezien. Dat Excel bestand heb je in 5 minuten in elkaar geflanst.
 

DeletedUser

gaan we klagen naar inno toe ? enquete ? allemaal tegelijk nugget vrij worden ? op vakantiemodus gaan ?
 

DeletedUser12842

klagen helpt toch niet naar de CM toe? die leest het op zn vroegst volgende week donderdag een x, dan is iedereen dit alweer vergeten :huh:
 

DeletedUser5512

helemaal eens met de topic maker, als dit was aangekondigd had ik alvast een voorraad levenselixers kunnen inslaan maar nee, ineens zijn de prijzen fors verhoogt. Het zou me niks verbazen als volgende week de rest van de dingen uit de shop in prijs wordt verhoogd :/
 
Ik snap aan de ene kant wel dat er wordt gewacht, er kan namelijk zomaar iets veranderen, en dan zit je met een foute aankondiging. Maar aan de andere kant is een notificatie vooraf wel wenselijk.

Ook is er een fout in de aankondiging, de alledaagse gedetailleerde instructies staan daar met een oude prijs van 38, maar die waren 29 :p
 

DeletedUser

van duits naar NL vertalen lijkt me geen probleem of naar het engels alle werelden weten of hebben dingen altijd sneller,eerder en op de duitse server zelfs meer als bij ons altijd ;-(
 
Bovenaan