• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatielijst (Oud)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10506

Al enkele keren hebben mensen voorgesteld om een prestatielijst ingame te maken maar nog steeds is het er niet van gekomen.

Daarom maak ik op het forum een lijst van de 30 beste spelers op vlak van prestatiepunten van the west nl
top 10:
1)
img.php

2)
img.php

3)
img.php

4)
img.php

5)
img.php

6)
img.php

7)
img.php

8)
img.php

9)
img.php

10)
img.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

top 11 -20

11)
img.php

12)
img.php

13)
img.php

14)
img.php

15)
img.php

16)
img.php

17)
img.php

18)
img.php

19)
img.php

20)
img.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

top 21-30

21)
img.php

22)
img.php

23)
img.php

24)
img.php

25)
img.php

26)
img.php

27)
img.php

28)
img.php

29)
img.php

30)
img.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Ik heb eventueel een suggestie om de handtekeningen gelijk te maken;

De URLs van de afbeeldingslocaties hebben een logische opbouw, namelijk:

Code:
http://[b][wereld][/b].the-west.nl/img.php?type=sig&design=[b][design type][/b]&player_id=[b][speler id][/b]

  • Wereld is "nl" met de getalsaanduiding van de wereld erachter (zichtbaar als je inlogt op de wereld)
  • Design type is de benaming voor het design. De types zijn null, classic1, classic2, classic3 en classic4.
  • Speler id spreekt voor zich, het getal waarmee een speler geïdentificeerd wordt in de database.

Wat je kan doen is alle designs gelijk maken waardoor de ranglijst er een stuk strakker uit ziet :)
 

DeletedUser10506

Bedankt Tanais had idd al gezien dat het niet echt ordelijk was de lijst :p
 

DeletedUser10506

Hij opent deze thread om op te scheppen natuurlijk :p

Kan mss wel zo overkomen dat ik op die manier opschep maar zo'n lijst werd ook gemaakt in andere landen op het forum. Het is een mooi hulpmiddel om wat competitie te starten op vlak van prestatiepunten
 

DeletedUser1448

Kan mss wel zo overkomen dat ik op die manier opschep maar zo'n lijst werd ook gemaakt in andere landen op het forum. Het is een mooi hulpmiddel om wat competitie te starten op vlak van prestatiepunten

Was maar om te lachen hé amigo :laugh:
 

DeletedUser12345

wel jammer dat je sommige prestatie's niet meer kan behalen :/
nieuwe spelers kunnen dan zoizo minder punten behalen dan spelers die al langer actief zijn...
sommige opdrachten zouden herhaalbaar moeten zijn als je er prestatiepunten voor krijgt, waar je geen punten voor krijgt maakt niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan