• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatielijst (Oud)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4007

Die van hernando's zwaard? Die kan je wel behalen zelfs met een foute keuze

ja duhhhhhh kopen op markt (je snapt zelf ook wel dat dat niet de bedoeling was)

maar dan heb ik die opdracht van bewaard briefje nog niet gedaan
dan wil ik wel de mogelijkheid om die ook te doen, en dat kan dus net niet:p
 
snappen doen jullie het precies niet , hoe kan je nu een ranglijst maken als die toch niet klopt, , ik heb bijna alle prestaties en die ik nog niet heb kan ik nog behalen behalve die 1 ne idd, dus om een eerlijke competitie te hebben moeten prestatie waar je pnt voor krijgt herhaalbaar zijn anders moet inno maar iets nieuw uitvinden ;)

Gelukkig is deze lijst geen wedstrijd of competitie, maar gewoon een lijst van je aantal punten. :rolleyes:
 

DeletedUser1448

ja duhhhhhh kopen op markt (je snapt zelf ook wel dat dat niet de bedoeling was)

maar dan heb ik die opdracht van bewaard briefje nog niet gedaan
dan wil ik wel de mogelijkheid om die ook te doen, en dat kan dus net niet:p

Pagina 3 kan je kopen ja, dan krijg je hernando prestatie :p
En die prestatie van kleinigheden geeft geen punten ;) hernando trouwens ook niet :D
 

DeletedUser10506

snappen doen jullie het precies niet , hoe kan je nu een ranglijst maken als die toch niet klopt, , ik heb bijna alle prestaties en die ik nog niet heb kan ik nog behalen behalve die 1 ne idd, dus om een eerlijke competitie te hebben moeten prestatie waar je pnt voor krijgt herhaalbaar zijn anders moet inno maar iets nieuw uitvinden ;)

Je hebt nog ver van alle prestaties je staat trouwens 3k achter op me en ik heb ze nog niet allemaal dus jij moet er nog meer hebben :p

Die van de moord bij verkeerde keuze heb je geen punten;)
 

DeletedUser10506

Dat is idd wel mooi, al heeft het niet met level te maken toch blijft het een knappe prestatie
 
ik heb die op dakota niet! of is het een onzichbare prestatie?

die je pas zietm als je hem gehaald hebt?
 
Laatst bewerkt:
Het is mogelijk dat het een verborgen prestatie is, of het is een vervolg op een prestatie die je nog niet hebt gehaald. Voor zover mij bekend kan je 'm echter nog steeds behalen.
 

DeletedUser10506

Leones, Zijn alle geheime avoprestaties beschikbaar?

Ik mis er nog 2 maar weet niet of ze beschikbaar zijn of niet.
 

DeletedUser16209

komt er nog eens een update van deze lijst?

dan zou ik ook graag mijn prestatiepunten ertussen zien staan, zie handtekening voor aantal. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan