• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatielijst (Oud)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4007

wel jammer dat je sommige prestatie's niet meer kan behalen :/
nieuwe spelers kunnen dan zoizo minder punten behalen dan spelers die al langer actief zijn...
sommige opdrachten zouden herhaalbaar moeten zijn als je er prestatiepunten voor krijgt, waar je geen punten voor krijgt maakt niet uit.

zoals? volgens mij is alleen cinema niet meer haalbaar?:huh:
 

DeletedUser10506

cinema en 1 opdracht van 25 puntjes lijkt me voor de rest is alles normaal haalbaar
 

DeletedUser12345

de schuilplaats van de paashaas, brengt nog extra 25pnt, maar die is niet herhaalbaar.......
heb deze vraag als eens via een ticket gestuurd , maar kreeg het simpel antw "deze opdracht is niet herhaalbaar" :/
als het om punten gaat moet het herhaalbaar of haalbaar zijn .....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neuh, sommige dingen kunnen nou eenmaal niet meer en dat is gewoon pech, hoe jammer het ook is. Dit geldt namelijk net zo goed voor die speciale eventsetjes!
 

DeletedUser4007

de schuilplaats van de paashaas, brengt nog extra 25pnt, maar die is niet herhaalbaar.......
heb deze vraag als eens via een ticket gestuurd , maar kreeg het simpel antw "deze opdracht is niet herhaalbaar" :/
als het om punten gaat moet het herhaalbaar of haalbaar zijn .....

dus de event prestaties moeten dan ook opnieuw kunnen?
want van valentijn zijn er al 2 bij evenementen

het is simpel, de oudere en actieve spelers hebben een voordeeltje
moeten daarom de evenementen gelijk haalbaar gemaakt worden?
nee niet echt, had je maar eerder the west moeten gaan spelen :p
 

DeletedUser16224

Op die manier trek je ook niet sneller spelers aan die er echt voor gaan..
 

DeletedUser12345

idd, niet elke event prestatie moet herhaalbaar zijn, gewoon geen pnt voor geven, dan kunnen nieuwe spelers ook bvb voor een top plaats gaan in de lijst met prestaties...
 

DeletedUser4007

idd, niet elke event prestatie moet herhaalbaar zijn, gewoon geen pnt voor geven, dan kunnen nieuwe spelers ook bvb voor een top plaats gaan in de lijst met prestaties...

dan wordt de event prestatie nutteloos
kan je die net zo goed niet doen

en wat is het volgende? ap-vp opdrachten afschaffen?
omdat nieuwe spelers nooit zoveel kunnen krijgen?
 

DeletedUser12345

bij elke event hoort toch een set, das al een mooie beloning opzich, ap en vp krijg je toch meestal bij herhaalbare opdachten, nieuwe spelers hebben dan een jaar vertraging, dan is dat zo... maar je krijgt tenminste nog de kans ze te behalen...
 

DeletedUser4007

bij elke event hoort toch een set, das al een mooie beloning opzich, ap en vp krijg je toch meestal bij herhaalbare opdachten, nieuwe spelers hebben dan een jaar vertraging, dan is dat zo... maar je krijgt tenminste nog de kans ze te behalen...

wat voor nut heeft een prestatie halen als je er geen punt voor krijgt?
verwijder dan gewoon het hele prestatie gebeuren:p

herhaalbare geven na de 1ste keer meestal ap-vp
hoe lang voordat ze daar over gaan zeuren dat nieuwe spelers nooit zoveel ap-vp bij elkaar kunnen krijgen?

waarom moeten nieuwe spelers hetzelfde hebben als oudere spelers?
krijgen de oudere spelers ook de kans om hernandos opdracht overnieuw te doen?
nee dus..
dus dit gezeur om een paar prestaties slaat dus nergens op:laugh:
 

DeletedUser12345

krijgen de oudere spelers ook de kans om hernandos opdracht overnieuw te doen?

een nieuwe speler kan hernandos ook maar 1 keer doen, dus wat je zegt slaat op niks :no: :D
 

DeletedUser

Ik geloof dat in World of Warcraft je ook bijzondere prestaties hebt die niet herhaalbaar zijn. Die geven daar geen prestatiepunten. Sommigen geven wel andere dingen, zoals titels of bijzondere items. Dat is volgens mij de ideale oplossing: Voeg een leuk bijzonder item toe (niet overpowered graag), geef dat als beloning voor het halen van zo'n prestatie en geef er geen puntjes voor.
 

DeletedUser4007

krijgen de oudere spelers ook de kans om hernandos opdracht overnieuw te doen?

een nieuwe speler kan hernandos ook maar 1 keer doen, dus wat je zegt slaat op niks :no: :D

een nieuwe speler weet op voorhand al hoe de opdracht loopt
zodat hij de goede beslissingen kan nemen

oudere spelers hadden dat niet, omdat de opdracht niet bekend was
dus het maakt wel uit

@simmies
dan gaan ze weer zeuren om de items

in elk spel hebben nieuwe spelers een achterstand op de oudere spelers
daar over zeuren zegt genoeg over het soort speler dat je bent:p
 

DeletedUser10506

Ik vind het wel jammer dat niet alle prestaties te behalen zijn maar het gaat nu over één prestatie van 25 punten die niet het verschil maakt want niemand heeft al alle prestaties.
Ik heb ook één prestatie die ik niet kan behalen door foute keuze bij opdracht die opdracht hebben de nieuwe spelers dan wel doordat ze meteen weten welke de juiste keuze is.
 

DeletedUser4007

Ik vind het wel jammer dat niet alle prestaties te behalen zijn maar het gaat nu over één prestatie van 25 punten die niet het verschil maakt want niemand heeft al alle prestaties.
Ik heb ook één prestatie die ik niet kan behalen door foute keuze bij opdracht die opdracht hebben de nieuwe spelers dan wel doordat ze meteen weten welke de juiste keuze is.

daar heb ik het dus ook over ;)
 

DeletedUser12345

snappen doen jullie het precies niet , hoe kan je nu een ranglijst maken als die toch niet klopt, , ik heb bijna alle prestaties en die ik nog niet heb kan ik nog behalen behalve die 1 ne idd, dus om een eerlijke competitie te hebben moeten prestatie waar je pnt voor krijgt herhaalbaar zijn anders moet inno maar iets nieuw uitvinden ;)
 

DeletedUser

snappen doen jullie het precies niet , hoe kan je nu een ranglijst maken als die toch niet klopt, , ik heb bijna alle prestaties en die ik nog niet heb kan ik nog behalen behalve die 1 ne idd, dus om een eerlijke competitie te hebben moeten prestatie waar je pnt voor krijgt herhaalbaar zijn anders moet inno maar iets nieuw uitvinden ;)

Met betere spelling en interpucntie zouden we ook begrijpen wat je bedoelt.
 

DeletedUser4007

of jij moet maar ergens anders proberen eerste te worden

dus omdat jij geen eerste kan worden, moet het maar aangepast worden?
en als alles herhaalbaar wordt, kan iedereen op 1 komen
zolang ze daar de tijd voor uittrekken

sorry, maar dat slaat helemaal nergens op
dus omdat jij te langzaam was voor een prestatie, moet die maar herhaalbaar worden
:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

DeletedUser1448

Ik vind het wel jammer dat niet alle prestaties te behalen zijn maar het gaat nu over één prestatie van 25 punten die niet het verschil maakt want niemand heeft al alle prestaties.
Ik heb ook één prestatie die ik niet kan behalen door foute keuze bij opdracht die opdracht hebben de nieuwe spelers dan wel doordat ze meteen weten welke de juiste keuze is.

Die van hernando's zwaard? Die kan je wel behalen zelfs met een foute keuze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan