• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Premie op een stad (nee, anders dan je denkt)

Ben je het met eens met dit idee?


  • Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Argumenten die niet kloppen zijn geen goede argumenten en dus zouden die of hun argument moeten verdedigen of geen 1/5 moeten stemmen.
 

DeletedUser

Als de mods een flaphoed op de markt zien staan voor 20k dan vinden ze dat verdacht, als ze een premie van 20k op een gebouw van lvl 0-1 zien natuurlijk ook!
 

DeletedUser

Die reden van chunky vind ik wel wat hebben.

Waarom zou iemand pushing willen gebruiken op zo een omslachtige manier als deze?
De gepushte speler moet al levels voor bouwen voor hebben.
De speler die wilt pushen moet stadsoprichter zijn/worden van een stad die niet uitgebouwd is.
Er is een grote pakkans aangezien dit heel publiekelijk word gedaan.
Andere spelers kunnen een deel van dat pushgeld stelen.

Dan is de markt veel makkelijker.
Product op de markt, zet prijs en kopen.

Daarbij komt ook nog dat de dev makkelijk een cap op de premie kunnen zetten.
Bv. max 20$ per ingebracht constructiepunt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik ben persoonlijk wel voor een dergelijk systeem. Bouwers worden momenteel compleet ondergesneeuwd door de andere karakterklassen (avonturiers in zekere mate uitgezonderd). Dit systeem werkt in feite hetzelfde als de markt en de sheriff, waardoor het mij onnuttig lijkt te gaan zeuren over pushen. De enigen die hier winst aan beleven zijn de echte bouwers, en daar merk je ook met gemak als ze net iets te veel winst maken. Er wordt nu gezeurd over dingen die in feite al opgelost zijn, zoals cccvvv al heeft aangegeven. Slechte argumenten/ontkrachte argumenten zijn imo zo goed als geen argumenten. Echt goede argumenten tegen dit idee heb ook ik nog niet kunnen ontwaren, en de argumenten die deugden zijn al ontkracht. Daarmee denk ik te kunnen concluderen dat dit idee prima is en een hoop oplost.
 

DeletedUser

Misschien dan maar even de markt/premie weghalen voor die reden?
Ik denk eerder dat zo pushen veel makkelijker is dan een gebouw te laten uitbouwen.

Ik ben zelf ook bouwer op Arizona.. en inderdaad.. het bouwer-zijn wordt compleet onderbesneeuwd.. Ik had al eens eerder een idee gepost om het uitbouwen te promoten..: Items kunnen vinden bij de uitbouw.. eerlijk gezegd vind ik dat een betere oplossing voor het probleem dan dit. :)
 

DeletedUser

Ik ben zelf ook bouwer op Arizona.. en inderdaad.. het bouwer-zijn wordt compleet onderbesneeuwd.. Ik had al eens eerder een idee gepost om het uitbouwen te promoten..: Items kunnen vinden bij de uitbouw.. eerlijk gezegd vind ik dat een betere oplossing voor het probleem dan dit. :)

Ik ben een bouwer.
Heb niet echt items nodig lol.

Draag denk ik al een jaar dezelfde outfit.

Edit: btw ik denk dat je de verkeerde quote gepakt hebt want jouw antwoord lijkt gepaster bij een andere poster.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik denk toch dat er met chunkys idee minder mensen in andere steden gaan bouwen dan dit idee. (denk ik)
 

DeletedUser4891

Simmies: bouwers worden idd ondergesneeuwd, maar ze lopen vooral achter op EP, met geld vind ik dat bouwers wel redelijk in het voordeel zijn. (Ik ben bouwer en duellant geweest en ik heb het wel zo ervaren.)
Dus ik denk niet dat geld geven het oplost. Dan zou ik liever zien dat je meer ervaring krijgt voor bouwen.
 

DeletedUser

Je bedoelt een EP-premie op een gebouw zetten, of gewoon iets heel anders wat EP opleverd? :huh:
 

DeletedUser4891

Ik bedoel dat ik liever zou zien dat je gewoon meer EP krijgt voor bouwen. Want geld heb je meestal toch wel genoeg.
 

DeletedUser

Je hebt gelijk, 5 EP is inderdaad wel heel weinig.

Je kan ook dit idee doen, dan heb je wel weinig EP maar dan trek je dat weer recht met het geld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Eigenlijk zijn er nog geen goeie tegenargumenten gekomen, alleen andere voorstellen. :p
 

DeletedUser8307

Door het feit dat de bouwers al genoeg geld verdienen (Sommige al meer dan 400$/2 uur) vind ik dit geen goed idee!

Dus tegen ;)
 

DeletedUser

Vergeet niet dat we elke dag 2 keer moeten bouwen 4 uur waar we niks op verdienen.
En dat we zwaar achter zitten op ervaring.(eindstadium)
Dan is het eigenlijk beter alles op full handelen te zetten want daar kan je veel meer mee verdienen + meer arbeiden met ervaring.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan