• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Post,rate je out-fit !

DeletedUser

Hoi mensen, gewoon simpel een print-screen van 1 van je leukste outfitjes op the-west natuurlijk die je zelf beheert.

Hoe maak je screen print-screen van je outfit ?

Simpel druk op de print-screen terwijl je in je inventaris zit, start paint op en druk dan op control-v dan zie je dat je screen op paint komt, dan trek je de lijntjes bijelkaar naar links boven en dan sla je het op.

En upload je het op www.tinypic.com of www.imageshack.us ik raad tinypic zelf aan :p

Anyway hier is die mijne;

ad2dkp.jpg
 

DeletedUser

maken jullie zo'n plaatje met printscreen en dan op paint bewerken?
 

DeletedUser

maken jullie zo'n plaatje met printscreen en dan op paint bewerken?

Yep, eerst print screen ( soort van kopëeren ) en dan control+v in paint ( soort van plakken ) maar dan met plaatjes :p

Dan sla je op in je bestand, ga je naar www.tinypic.com en dan upload je het.

Sven wat bedoel je ?
 

DeletedUser

wat ik bedoel....
In meer dan 95% van je posts probeer je te laten zien hoe goed je bent..
Verslagen duels, Mazzel met items, Items die je gevonden hebt, Top 5 duelleerders, wat hebben top50 steden te koop, en dan nu weer dit topic....

Ok, ik snap best dat je even wil laten zien dat je "goed" bent in dit spel en ergens bovenaan staad in die ranglijst....
Maar dit is wel een beetje overdreven aant worden vind je niet?
Ik bedoel, je staat nog niet eens in de top100, zo goed ben je nou ook weer niet hoor.....

En als je iemand anders zn outfit wil zien kan je zn naam toch gewoon in de ranglijst opzoeken en ernaar kijken, weer je ook meteen welke stats en alles =)
 

DeletedUser

wat ik bedoel....
In meer dan 95% van je posts probeer je te laten zien hoe goed je bent..
Verslagen duels, Mazzel met items, Items die je gevonden hebt, Top 5 duelleerders, wat hebben top50 steden te koop, en dan nu weer dit topic....

Ok, ik snap best dat je even wil laten zien dat je "goed" bent in dit spel en ergens bovenaan staad in die ranglijst....
Maar dit is wel een beetje overdreven aant worden vind je niet?
Ik bedoel, je staat nog niet eens in de top100, zo goed ben je nou ook weer niet hoor.....

En als je iemand anders zn outfit wil zien kan je zn naam toch gewoon in de ranglijst opzoeken en ernaar kijken, weer je ook meteen welke stats en alles =)

Ik wil niet laten zien dat ik goed in het spel ben ik post gewoon actief en daardoor ook me items in het gevonden voorwerpen topic waar ik inderdaad, vaak actief ben.

Wat in mijn ogen niks mis mee is ? Weet niet hoe het met jou zit maar ik blijf gewoon onn-topic en ben niet iemand zoals jou die opeens off-topic, ik kan ook moeilijk 10.000 leden ze Kleren doorzoeken volgens mij heeft dat weinig nut hier kan je gewoon je kleren laten zien als je wil.

Blijf aub onn-topic pb me maar als je wil over dit gedoe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mooie outfits allemaal mensen! Echt heel mooi!
Ik ga nu ook sparen voor wat mooie spulletjes i.p.v. alles aan m'n stad geven.
Ik zal hier binnenkort posten hoe mijn inventaris eruit ziet!
Enne, Snakie, leuk topic;)
 

DeletedUser

Kijk maar in mijn inventaar, ik wissel ook regelmatig van kleren om bepaalde arbeiden te kunnen doen.
 

DeletedUser

2qkkpd5.jpg


niet heel speciaal maar dit is het beste wat ik bedenken kon
ik heb ook nog een grijze flaphoed en een groen strikje
 

DeletedUser

Lol basti,
Lekker dure kleren en dan zo'n goedkoop katapultje :p

Check mine!

 

DeletedUser

Ik wacht tot onze geweermaker eindelijk level 4 is, zodat ik hoogwaardig schrootpistool kan kopen.:rolleyes:
 
Bovenaan