• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Ik wil mijn $60.000 op w2 wel op offeren hiervoor. Wat maakt mij dat geld uit. Ik heb het zo opnieuw.
 

DeletedUser

20 spelers zal wel genoeg zijn. We moeten in ieder geval wel goed kijken of de spelers betrouwbaar zijn.
 

DeletedUser4130

Dan zijn we al met 3 voor w2 :D
Jij kan blijkbaar wel erg snel aan geld komen :cool:
Ik heb momenteel niets contant, maar ik wil het gerust inzamelen, en later dan zo de andere groep helpen

qua betrouwbaarheid... nuja, weetv niet hoe we dit kunnen checken... eventueel wat rondvragen ofzo ?
 

DeletedUser

W2 kom ik ook heel snel aan geld :) Heb momenteel 5k cash daar maar dat is in een mum van tijd 10k :p
 

DeletedUser1557

misschien ff een topic aan maken op w2 wie der allemaal mee doen

en meteen ff laten maken of mensen problemen met die persoon hebben of die betrouwbaar is of die keer weet ik veel wat onbetrouwbaar heeft gedaan :p

cijfer van 1 tot 10 achter de naam 1 niet betrouwbaar 10 zeer betrouwbaar :p

ik wil opzich wel helpen organiseren
 

DeletedUser4130

Wat ook een probleem kan zijn: hoe maken we dat niemand duels te incasseren krijgt ? We kunnen moeilijk vragen ons niet aan te vallen voor even, want als ze eenmaal doorhebben dat we zoveel hebben :p
Alhoewel ik eigenlijk niet vaak wordt uitgedaagd :)
EDIT: appart topic lijkt me wel goed (en nodig ondertussen)
 

DeletedUser

Als je zo'n dingen via het forum regelt heb je gegarandeerd een volle bak (fortgevecht) met mensen die willen profiteren ;)
 

DeletedUser

Daar kom ik ook makkelijk aan geld. Ik heb nu alleen bijna niks contant, maar ik kan wel gaan sparen en natuurlijk een deel van mijn rugzak verkopen. Maar eerst ga ik daar even hernando's zwaard binnenhalen.

Als je zo'n dingen via het forum regelt heb je gegarandeerd een volle bak (fortgevecht) met mensen die willen profiteren ;)

We moeten in ieder geval een klein fort kiezen en het niet op het forum regelen. Ook moeten we een groot aantal fake-gevechten starten.
 

DeletedUser4130

Nuja, 1 iemand die de boel organiseert ingame ?
EDIT: generaals kunnen dat niet.
Ze kunnen enkel verraders aanduiden, maar die doen gewoon mee als er plaats is.
 

DeletedUser1003

Als het niet één van onze forten (of die van bondgenoten betreft), wil ik ook wel meedoen op w2.

Ik heb daar reeds lvl 99 bereikt, dus het verzamelen van geld zal geen probleem zijn.
 

DeletedUser10740

Ik kan op elke wereld genoeg geld voorschieten indien dit nodig is.
Maar ik raad jullie wel aan om dit niet op het forum te regelen. ^^
 

DeletedUser4130

Ik heb al ingame een bericht gestuurd naar iemand :)
Ga eens even (voor mezelf, niet op t forum) een lijstje maken van wie allemaal wil meedoen.
 

DeletedUser

ik wil wel puur geld verdienen en dan dood gaan ^^

ik zal wel aan de verliezende kant gaan staan :)
 

DeletedUser4130

Ben jij niet lvl 4 ?
Lijkt me dan wel ff duren tegen dat je 10.000$ hebt ;)
 

DeletedUser

wohoo :D:D:D

ik had op w4 een week puur suikerriet hakken gedaan, dan had ik 1500 :p(lvl 11)
 
Bovenaan