• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poker Uitbreiding!

DeletedUser

Heej,

Ik zie dat er de laatste tijd veel mensen aan de poker tafel zit.
Dus ik zat te denken en ik zag dit forum.
Ik had ook een idee of ja iets wat ik minder leuk vond bij het pokeren wat ik hier neer ga zetten.

Voorstel:
Ik vind dat je bij pokeren het van je geld af gaat van The-West!
Dat je dus ook geld wint voor The-West.

Tips:
Jullie denken natuurlijk van ja maar dan word er bijna niks ingezet :p
Daar heb ik ook iets op bedacht: Er zijn 2x keuzen's je kan kiezen om voor The-West Geld te spelen of je kan kiezen voor de lol te spelen wat we dus nu hebben bij de poker tafel!
Dit vond ik zelf wel een goed idee dus ik dacht ik post het hier even.

Laat een reactie achter!

Wat je er leuk/goed van vind?
Wat je er niet leuk/slecht van vind?
Denk je als ze deze Uitbreiding echt uit laten komen of het een succes gaat worden?

Bedankt, Groetjes, DjAlphino
 

DeletedUser4892

Hier zijn de DEV's ook mee bezig. Het is ook de bedoeling dat het op een gegeven moment gewoon met het geld uit het spel gespeeld gaat worden, maar omdat het nog in een test-fase zit is dit nog even niet zo. Als alles perfect werkt kun je dus verwachten dat je je gewone geld kunt verliezen, of kunt winnen.
 

DeletedUser

Volgens mij zijn ze hier al mee bezig ;)
Volg de beta niet echt meer...
 

DeletedUser

Hier zijn de DEV's ook mee bezig. Het is ook de bedoeling dat het op een gegeven moment gewoon met het geld uit het spel gespeeld gaat worden, maar omdat het nog in een test-fase zit is dit nog even niet zo. Als alles perfect werkt kun je dus verwachten dat je je gewone geld kunt verliezen, of kunt winnen.

Oh bedankt,

Nu weet ik dat het eraan zit te komen!
Heb er zin in in!
 

DeletedUser8307

Je moet de richtlijnen gebruiken voor het posten van een idee. ;)

En ze zijn er al mee bezig, toch met echt geld in het spel. Nu is dit er niet omdat dit nog de testfase is van poker.

Of je dan ook nog zonder speelgeld gaat kunnen spelen weet ik niet, maar dat is zeker wel een goed idee!

Dus ik ben alvast voor, dus voor het tweede. Het eerste zijn ze aan bezig denk ik.
 

DeletedUser

Je moet de richtlijnen gebruiken voor het posten van een idee. ;)

En ze zijn er al mee bezig, toch met echt geld in het spel. Nu is dit er niet omdat dit nog de testfase is van poker.

Of je dan ook nog zonder speelgeld gaat kunnen spelen weet ik niet, maar dat is zeker wel een goed idee!

Dus ik ben alvast voor, dus voor het tweede. Het eerste zijn ze aan bezig denk ik.


Dat had ik al inmiddels door! xD!
 

DeletedUser

Ik heb het idee dat niemand daar pokert, juist omdat het niet om speelgeld gaat. Dus ik hoop niet dat `die goede resultaten` zullen afhangen van de populariteit op dit moment, want dan zal het er vrees ik niet komen..
 

DeletedUser9257

inno vind toch dat er te veel geld in het spel zit dan zal je toch NOG rijker komen met poker :huh:
 

DeletedUser

inno vind toch dat er te veel geld in het spel zit dan zal je toch NOG rijker komen met poker :huh:

..., ten eerste, bump.
ten tweede, dit komt er toch wel, en niet omdat hij dit heeft voorgesteld, op test servers werkt dit toch al? en hier toch nog niet? of ben ik nou scheel.
 

DeletedUser13980

:rolleyes: nog een bump...
Het spel SPEELT al met echt geld, dus waarom er dan nog over zagen?
 

DeletedUser14651

:rolleyes: nog een bump...
Het spel SPEELT al met echt geld, dus waarom er dan nog over zagen?
Poker zit nog steeds in een testfase. Om de impact hiervan op het echte spelgebeuren te beperken, kan je nog niet met je echte spelgeld spelen. Dit zal aangepast worden als het pokerspel goede resultaten boekt.
Poker is still in a beta phase. To minimize impact on the normal game experience, you can't play with your ingame money yet. This will be changed once we have positive results.

Zowel hier als op Beta nog niet met echt geld hoor:)
 

DeletedUser

dat klopt niet meer

je speelt wel degelijk met echt geld

Poker zit nog steeds in een testfase. Om de impact hiervan op het echte spelgebeuren te beperken, kan je nog niet met je echte spelgeld spelen. Dit zal aangepast worden als het pokerspel goede resultaten boekt.
 

DeletedUser13980

dat is dan een fout, als ik me voor een spel aanmeld, verlies ik geld.
 
Bovenaan