• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Piraten set

DeletedUser16476

Weet niet wat je liever ziet. Ik vind het niet erg als ze rommelsetjes erop gooien voor 80euro.
Stel je voor dat ik het nog zou gaan kopen ook voor dat bedrag, nu is de keuze makkelijk gemaakt :)
 

DeletedUser4130

Liever collector's items te koop natuurlijk, dan te sterke sets :) Uiterlijk een mooie set, maar voor dat bedrag ook aan mij niet besteed.
 

DeletedUser16623

Het mooie is ook nog eens. Je krijgt een melding waar je de set kan vinden om te kopen, heb je het venster weg geklikt en wil je opnieuw naar de plek waar het is, staat er niets meer als optie om de set te kunnen kopen. Heel handig ;)
 

DeletedUser15915

Het mooie is ook nog eens. Je krijgt een melding waar je de set kan vinden om te kopen, heb je het venster weg geklikt en wil je opnieuw naar de plek waar het is, staat er niets meer als optie om de set te kunnen kopen. Heel handig ;)

Dat komt omdat er iets misging met de verkoop. Je betaalde maar kreeg geen onderdelen. Hierdoor is de set tijdelijk uit de verkoop gehaald.
 
Bovenaan