• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pelgrimset !

DeletedUser5789

Hi

ik heb nu 4 items van de pelgrimset dus zou ik een bonus van 30 vaardigheidspunten op uitbouw moeten krijgen ...maar deze worden er niet bijgetelt

wat is er aan de hand ;is dit misschien een fout in het spel en post ik dit in t verkeerde forum ? :confused:


vast bedankt !
 

DeletedUser

Hmm, raar, het zou gewoon moeten werken namelijk, heb je het echt goed gecontroleerd? Hoeveel je inbrengt zonder die set, en dan met de items van de set?
 

DeletedUser9519

Je krijgt geen bonus van 30 vaardigheidspunten op bouwen, maar een bonus van 30 arbeidspunten op stadsuitbouw.
 

DeletedUser

Stel je hebt 20 punten op bouwen, 0 op repareren en 0 op leiderschap, normaal wordt de som van je vaardigheden dan 60 punten. Met een setbonus voor bepaalde arbeiden, in dit geval uitbouwen, krijg je die bonus bij de som van je vaardigheden opgeteld wat resulteert in het volgende:

20+20+20+0+0=60 zonder set
20+20+20+0+0=90 met bovengenoemde set
 

DeletedUser5789

Je krijgt geen bonus van 30 vaardigheidspunten op bouwen, maar een bonus van 30 arbeidspunten op stadsuitbouw.

...dit zal het wel geweest zijn ;ik hen gekeken naar de vaardigheidspunten op bouwen bij de stadsuitbouw en niet naar het daadwerkelijke aantal constructiepunten

btw eeb screentje plaatsen kan ik niet:o
 
Bovenaan