• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasoprachten

Ik ben er een tijdje uit geweest. 10 jaar give or take en ben daardoor niet echt meer op de hoogte van welke opdrachtenreeksen nog werken en welke niet. Nou zag ik al bij bv 'waar is de kaart' dat er weleens een kink in de kabel zit.

Op dit moment heb ik vragen over 2 opdrachtenreeksen, namelijk 'het paasei' en 'meneer de paashaas zoeken'. Zijn deze nog actief?

Ik heb de hazenset, maar krijg geen opdracht aangeboden voor het paasei.

Ik heb aardig wat tijd gespendeerd aan het vinden van de kapotte eieren voor 'meneer de paashaas', maar helaas niks gevonden. Nou zag ik dat de opdracht geaccepteerd kan worden met een kapot ei of een puzzlestuk. Gaan die puzzlestukken ook te koop gezet worden in de unionshop, zoals bij 'waar is de kaart' na een paar dagen of is deze reeks gewoon dood?

effe de questlinken door kijken op calc net
die puzzelstukken komen uit die eieren die je moet vinden dus zullen niet in shop komen
andere quests waar je specifieke items voor nodig hebt die uit klikevents komen, komen rond de tijd dat de opdracht loopt meestal tot bijna altijd in shop te koop voor munten
als die niet te koop zijn in shop? of vragen aan andere spelers, of wachten tot de opdracht/shop weer beschikbaar zijn het volgende jaar
zover ik weet zijn al die opdrachten herhaalbaar het volgende jaar tot je ze af maakt
dus cancel ook je opdrachten niet als je al redelijk wat gedaan hebt, dan kan je volgend jaar gewoon verder

Bovenaan