• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasopdracht discussietopic

Die krijg je met een opdracht van de sheriff.

Als je 'm dan nog niet krijgt vraag jezelf dan het volgende af:
- Heb ik waupee 15 hout gegeven?
- Ben ik 4u op verkenning gegaan voor de sheriff?
 

DeletedUser

Is het nog steeds mogelijk de rotte eieren te krijgen? dan moet ik eens aan de slag met die opdrachten...
 

DeletedUser3753

volgens mij kan dat alleen als je de eerste opdrachten heb afgesloten.
 
Je kan momenteel alleen nog de opdrachten van Henry afsluiten, en eventueel daarna de rotte eieren opdracht mits je de andere paasopdrachten al hebt afgesloten (zie mijn post hier ergens boven).
 

DeletedUser

nvm heb waupee geen hout gegeven ben het nu wel al gewend niets voor opdrachten te krijgen
 

DeletedUser

Ja, de opdracht komt elk jaar weer, maar je kan hem maar 1 keertje doen.
 

DeletedUser8307

Dat betekend dus dat je je eieren kwijt bent. Voortaan niet meer verkopen. En hoezo "per ongeluk". Je krijgt nog eens een bevestiging ook...

Lijkt me eerder dat je geld nodig had zeker. ;)
 
Heb ik gewoon weg gedaan voor de inkoopprijs.Had er geen benul van dat die ROTTE eieren deel uitmaakte van het feestdagenset.Ik hoop ze nog ergens op de markt te kunnen kopen.Als het kan natuurlijk
 

DeletedUser1053

Nee dat kan ook niet. :p Delen van de feestdagset zijn niet verhandelbaar.
 
Inderdaad. Anders zetten veel mensen een tijdelijk accountje op, halen in de feest-periode de items binnen, en verkopen ze aan hun echte account.... :p
 

DeletedUser10466

Maar dat valt op, als ik doods zeis zou verkopen, gaat hij voor minstens 100k van de hand, als er dan iemand is die zijn zeisje voor 2k verkoopt valt dat gigantisch op.
 

DeletedUser

Ik heb bijna alles al, behalve dan die kalkoen pootjes
Dar lopen van oost naar west en dan naar de spookstad daar zal wel tijd inzitten denk ik
 

DeletedUser

Maar wanneer begin de paasopdracht dit jaar?

(Ik heb alles al hoef alleen nog maar te lopen en schapen hoeden e op vekenning gaan)
 

DeletedUser

Maar wanneer begin de paasopdracht dit jaar?

(Ik heb alles al hoef alleen nog maar te lopen en schapen hoeden e op vekenning gaan)
Wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen :p

Het begint toch op de eerste paasdag, de 24ste :laugh:;)
 

DeletedUser385

meestal een weekje

maar t is simpel: kijk wanneer engelse hem krijgt, wij krijgen m een week later
 
Bovenaan