• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2018

Laat ik deze taalfouten maar vast verbeteren voordat de update live gaat :p

Edit: dit gaat dus alleen over de aankondiging zelf, in het spel heet alles weer anders

Howdy cowboys en cowgirls,

Het is bijna Pasen in The West, dus maak je klaar want Big Fred, Van Clif, Brinson en Westwood komen weer terug voor een Pasen showdown! Vanaf 28 maart 10:00 uur tot 18 april 10:00 uur krijg je de kans om deze bandieten te verslaan en fantastische voorwerpen te winnen.

De bandieten kunnen elke acht uur geduelleerd worden voor nuggets of eieren (die je tijdens het evenement kunt krijgen). Je kunt de cooldown-timer resetten met zowel nuggets als eieren, en als je een duel verliest kun je nog een keer stiekem schieten om je tegenstander te verslaan. Mocht je een duel verliezen, dan verlies je geen levenspunten - je hoeft dus niet bang te zijn dat je flauwvalt van deze duels!

Er is ook een viertal nieuwe sets beschikbaar met deze showdown. Drie daarvan kun je als prijs winnen bij het winnen van de duels, en de ander bij het x-aantal keer verslaan van de bandieten.

Paaseieren verzamel je net zoals harten bij het valentijnsevent door arbeiden, duels, opdrachten, avonturen of fortgevechten te doen.

NIEUW
Wanneer je 20 eieren naar één van je vrienden stuurt, krijg je 5 eieren voor jezelf.

De speler die aan het einde van het event de langste reeks overwinningen tegen de bandieten weet te behalen wint een speciale wapenset. Slechts één speler per spelwereld krijgt deze set.

En:
  • Little Britches's voorwerp -> Little Britches' voorwerp
  • Little Britches's klein mes -> Little Britches' kleine mes
  • David C. McCanles's voorwerp -> David C. McCanles' voorwerp
  • Henry Hooker's kist/riem -> Henry Hookers kist/riem
  • Gaucho's scherp mes -> Gaucho's scherpe mes
  • Gaucho's bruin paard -> Gaucho's bruine paard
  • Gaucho's gray broek -> Gaucho's grijze broek
  • Gaucho's blauw hemd -> Gaucho's blauwe hemd
  • Gaucho's black riem -> Gaucho's pimpelpaarse riem (toch?)
Misschien heb ik nog wat over het hoofd gezien, laat het vooral weten. :laugh:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

Laat ik deze taalfouten maar vast verbeteren voordat de update live gaat :p

Eerst de aankondiging:



En:
  • Little Britches's voorwerp -> Little Britches' voorwerp
  • Little Britches's klein mes -> Little Britches' kleine mes
  • David C. McCanles's voorwerp -> David C. McCanles' voorwerp
  • Henry Hooker's kist/riem -> Henry Hookers kist/riem
  • Gaucho's scherp mes -> Gaucho's scherpe mes
  • Gaucho's bruin paard -> Gaucho's bruine paard
  • Gaucho's gray broek -> Gaucho's grijze broek
  • Gaucho's blauw hemd -> Gaucho's blauwe hemd
  • Gaucho's black riem -> Gaucho's pimpelpaarse riem (toch?)
Misschien heb ik nog wat over het hoofd gezien, laat het vooral weten. :laugh:
Laat ik deze taalfouten maar vast verbeteren voordat de update live gaat :p

Eerst de aankondiging:



En:
  • Little Britches's voorwerp -> Little Britches' voorwerp
  • Little Britches's klein mes -> Little Britches' kleine mes
  • David C. McCanles's voorwerp -> David C. McCanles' voorwerp
  • Henry Hooker's kist/riem -> Henry Hookers kist/riem
  • Gaucho's scherp mes -> Gaucho's scherpe mes
  • Gaucho's bruin paard -> Gaucho's bruine paard
  • Gaucho's gray broek -> Gaucho's grijze broek
  • Gaucho's blauw hemd -> Gaucho's blauwe hemd
  • Gaucho's black riem -> Gaucho's pimpelpaarse riem (toch?)
Misschien heb ik nog wat over het hoofd gezien, laat het vooral weten. :laugh:

Zo staan ze in het spel:
http://prntscr.com/iuxyk5
http://prntscr.com/iuxywy
http://prntscr.com/iuxz9m
http://prntscr.com/iuxzsc

Sommige dus anders dan de aankondiging :o
 
Lol, dat is interessant :p Iets minder fouten in game :laugh:

  • Little Britches voorwerp -> Little Britches' voorwerp
  • David McCanlesvoorwerp -> David McCanles' voorwerp
 
Goed, het paasevent is dus een dag te vroeg begonnen of de aankondiging klopt weer eens niet.

Ook krijg je door een bugg (schijnt) geen paaseieren wanneer je er 20 naar vrienden stuurt (je hoort er dan zelf 5 te krijgen). Fix! :o
Daarnaast is de zeldzame Paaskist (groene) alleen nog maar te openen voor vrouwelijke karakters. Dit is ook een fout natuurlijk!
 

DeletedUser15915

Goed, het paasevent is dus een dag te vroeg begonnen of de aankondiging klopt weer eens niet.

Ook krijg je door een bugg (schijnt) geen paaseieren wanneer je er 20 naar vrienden stuurt (je hoort er dan zelf 5 te krijgen). Fix! :o
Daarnaast is de zeldzame Paaskist (groene) alleen nog maar te openen voor vrouwelijke karakters. Dit is ook een fout natuurlijk!

Na de update die voor vandaag gepland staat zal het evenement weer verdwijnen tot morgenochtend. Hierna zullen ook de fouten zijn opgelost die je benoem (hoop ik iig :p)
 
Na de update die voor vandaag gepland staat zal het evenement weer verdwijnen tot morgenochtend. Hierna zullen ook de fouten zijn opgelost die je benoem (hoop ik iig :p)

En wat als iemand al nuggets heeft uitgegeven aan dit event? die verliest dan zijn winstreak zodra het (tijdelijk) verdwijnt?
 
Ik wil net zeggen. Nu zijn nuggets, gespaarde eieren en ingezette premium allemaal verspilt.
Ik mag dan hopen dat we gewoon verder kunnen gaan bij het aantal eieren waarop we zaten of een compensatie doosje krijgen van x-aantal eieren.

Daarnaast kloppen naast voorgenoemde fouten de volgende dingen ook niet, dus die zijn morgen opgelost:
- eierencontainer in de shop ontbreekt/ontbrak.
- setbonussen van de setjes werkten niet.
- de paasopdracht is/was niet beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16286

Zie ik een leuke jas met 0,5 mikken, 0,4 schieten en 0,3 imago per level, wordt deze opeens in sterkte gehalveerd. Laatste restje nuggets is weg, en ik zit ineens met een heel andere jas opgescheept >.<
 
nee jullie hoeven geen compensatie te krijgen. het event staat aangekondigd vanaf 28 maart (=morgen) dus jullie hadden kunnen weten dat er een fout was gemaakt. tuurlijk, die fout ligt niet bij ons, maar het is vrij makkelijk om even 10 seconde na te denken over het uitgeven van nuggets. het is niet 100% de fout van the-west dat jullie dan nuggets uitgeven aan premium/tombola duels.
 

DeletedUser9756

beste, wat is dit nou weer... ik investeer 3 paas eieren om zo net niet gelijk de 4 ontmoetingen te doen en een tijdje later kom ik terug om te zien of ik verder kan... is alles weg. ja het leven gaat steeds sneller maar dit is overdreven. ik speel dit spel al lang en ook andere online games maar dit is wel heel raar. ja de naam zou beter aangepast moeten worden naar `bugs from the west` !
ik hoop dat ik als het evenement weert verder gaat ik ook me spullen en voorderingen behouden anders denk ik dat ik ga stoppen.
 
nee jullie hoeven geen compensatie te krijgen. het event staat aangekondigd vanaf 28 maart (=morgen) dus jullie hadden kunnen weten dat er een fout was gemaakt. tuurlijk, die fout ligt niet bij ons, maar het is vrij makkelijk om even 10 seconde na te denken over het uitgeven van nuggets. het is niet 100% de fout van the-west dat jullie dan nuggets uitgeven aan premium/tombola duels.

En hoeveel mensen lezen nu werkelijk het forum? Ik ben er enkel achter gekomen omdat het toevallig gelinked werd in de saloon. Mensen die wisten dat het op de 28e begon verdienen naar mijn mening niet per sé compensatie, maar gezien het feit dat er qua proporties vele malen meer ontwetenden dan wetenden zijn is compensatie helemaal niet zo onredelijk.
 
Beide standpunten zijn onjuist :D
Het is waar dat weinigen wellicht het forum lezen, maar dat is je eigen schuld/risico. Iedereen kan het lezen en wanneer je te lui bent dat te doen, is dat aan jezelf te wijten. Aan de andere kant doet dit niets af aan de werkelijkheid inderdaad.
Compensatie is hoe dan ook op zijn plaats, of je nu wist of niet wist dat het event officieel pas morgen hoorde te beginnen. Zoals we weten staan de aankondigingen vaak vol fouten (en ja, ook met betrekking tot data al vaker voorgekomen) en het vorige event begon ook eerder zoals ik me herinner. Daarnaast begon het om 10 uur en ging het volgens mij pas om 12 weer weg, dus het is niet vreemd dat mensen dachten dat het gewoon begonnen was.
 

DeletedUser16249

Nou ik zou wel willen weten hoe het dan kan dat sommigen het paasevent inclusief eieren al krijgen vandaag en en bij mij totaal niets van te zien is, óók niet na vernieuwing van het scherm en zelfs na opnieuw opstarten niet! :(
Oke ik zie dat het officieel morgen dus begint, maar diegene vertelt me net dat hij een reistijdversnelling heft gekregen en Guacho's hoed! Huh?
 
wauw dit was wel het kortste event ooit......misschien maar beter ook

gelukkig alleen maar eitjes voor niks verstuurd en nog geen nuggies ingezet
 
Nou ik zou wel willen weten hoe het dan kan dat sommigen het paasevent inclusief eieren al krijgen vandaag en en bij mij totaal niets van te zien is, óók niet na vernieuwing van het scherm en zelfs na opnieuw opstarten niet! :(
Oke ik zie dat het officieel morgen dus begint, maar diegene vertelt me net dat hij een reistijdversnelling heft gekregen en Guacho's hoed! Huh?

Het was blijkbaar door een bugg dat het event er vanochtend van 10-12 al was. Het is sinds 12 uur weer weg.
 
Bovenaan