• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2018

Waarschijnlijk doelt hij op het feit dat er voor de Quest producten nodig zijn die überhaupt lastig te vinden zijn (zoals dus lotusbloemen door de relatief lage droprate). Dat maak ik er in ieder geval uit op.
Ook al was dit echter bedoelt, is het verhaal uiteraard alsnog onzinnig. Alle opdrachten zijn immers voor iedereen gelijk (op een paar uitzonderingen na) en iedereen zal dus de benodigde producten moeten zoeken. Zoiets overkomt jou dat niet alleen, maar iedereen die de opdracht wil afronden.
Als je daar geen zin in hebt, kun je altijd de producten met nuggets kopen, de producten bij andere spelers proberen te kopen of inderdaad gewoon veel arbeiden doen. Als je daar allemaal geen zin danwel tijd voor hebt, is er altijd een mooie stop-knop in-game te vinden.
 
Op zich is alles nu opgelost. Wanneer je gewoon de stappen volgt via de fansite, zoals tw-calc.net en je de eieren via de link op de inlogpagina hebt, is hij gewoon prima af te ronden. Het kost alleen wel aardig wat actiepunten.

Ik heb nog het een paar dagen geprobeerd, maar blijf steken bij die 3 Jonquilles. Eindeloos proberen, en slechts 1 gevonden.
En als ik hierboven lees wat er allemaal nog meer komt in deze opdrachtenreeks, heb ik besloten hier geen moeite meer voor te doen.
Geen eindbeloning voor mij dus. Dit spel doe ik voor m'n plezier, maar dit is gewoon geen leuke opdracht.
 
Ik kan me dat idd voorstellen dat 't erg vervelend is of kan zijn. Je bent uiteraard ook niets verplicht om te doen :)
Ik bedoelde meer in 't algemeen te zeggen dat alle daadwerkelijke problemen wel opgelost zijn, maar met een beetje pech kost het idd veel tijd om die speciale producten te vinden.
 
Ik heb nog het een paar dagen geprobeerd, maar blijf steken bij die 3 Jonquilles. Eindeloos proberen, en slechts 1 gevonden.
En als ik hierboven lees wat er allemaal nog meer komt in deze opdrachtenreeks, heb ik besloten hier geen moeite meer voor te doen.
Geen eindbeloning voor mij dus. Dit spel doe ik voor m'n plezier, maar dit is gewoon geen leuke opdracht.

Doe je wel 15s jobs?
 

DeletedUser15117

Berserker heeft misschien pech gehad, maar ik vond 3 lotusbloemen binnen 3 uur (47% droprate). Zo zien we maar weer, soms heb je pech en soms heb je geluk.
 

DeletedUser13786

De dropkansen van broeken en jassen is zo laag. Gewoon niet leuk meer. Ik heb uit 13 spins van 9000 wel 8 riemen en 2 schoenen gekregen, maar geen enkele broek en jas. Ik sprak iemand anders, die had uit 22 spins 2 broeken en geen enkele jas. Op deze manier is het nooit mogelijk om de sets compleet te krijgen.
 
Tja, dit is bij al die events zo. InnoGames doet haar uiterste best om ons voor de gek te houden, bijvoorbeeld door items binnen categoriën heel verschillende droprates te geven. Bij elke tombola hetzelfde liedje, net als bij het circus.

Je hoeft ook niet op verhalen van andere mensen af te gaan om dit te ontdekken. Kijk hier maar: https://tw-calc.net/tombola/19_2018
 

DeletedUser526

Hoe zit dat eigelijk met de droprate's want ik krijg massa riemen en hoedjes zowel van de free 1500 en 9000 eitjes. Of zijn de jassen,broeken en wapens alleen voor wie er nuggs tegen gooit
 

DeletedUser16821

dit event vond ik werkelijk belachelijk...ik heb alleen maar hoedjes laarsjes en strikjes en alles bijna 5 of 6 keer , en mis de belangrijkste voorwerpen, waarom ontwikkelen jullie die set's ??? om ze vervolgens nooit compleet te krijgen ???? Ik ga hier geen nugget meer in stoppen , das wel afgelopen nu. Spel moet wel leuk blijven, daar hechten ze weinig aan blijkbaar. Zit totaal geen fun meer in. Nutteloze tijd achter de tekentafels van deze spelontwikkelaars.
 
Ik ben op zoek naar geschilderde paaseieren. De eerste vier geen probleem; claim afbakenen, hout zagen, verkenning gaan en paarden stelen. Wel steeds een tiental keren 15 seconden, maar om te doen. Dat laatste ei bij paarden temmen. Denk al bijna 100 keer 15 seconden, maar nog niets. Niet leuk meer. Straks is de opdracht voorbij en zit ik nog zonder
 
Bovenaan