• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Paasevenement] Jachtopziener set (Gamekeeper set)

DeletedUser16330

Hallo,

Ik ben zo die kleding-, wapen en paardensets eens aan het doornemen op tw-db.info en daar viel mij op dat er geen nieuwe sets bijkomen voor +...snelheid. Daarom wil ik een voorstel indienen :)

Het Jachtopzienerset
bestaand uit:
- Jachtkledij
- 'paardenset': bestaand uit een jachthoorn en een jachthond
- jachtbuks met een jacht- mes en pistool

Jachtkledij:
+... op vallen zetten per level
+... op leiderschap per level
+... op levenspunten per level
+... op paardrijden per level
+... op met dieren omgaan per level
+100% snelheid

paardenset:
Jachthond: +150% snelheid
samen met jachthoorn:
+... op vallen zetten per level
+... op paardrijden per level
+... op met dieren omgaan per level

Wapenset:
+... op leiderschap per level
+... op levenspunten per level

Totaal geeft het set dus 250% snelheid, is redelijk haalbaar

Zou eventueel nog een quest omheen gebouwt kunnen worden: 'jacht op de paashaas 2015' ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14251

Klinkt als een leuke nieuwe set!! ik stem zeker voor om het in de game te stoppen :)
 

DeletedUser15117

Dit hoort eigenlijk in het ei van columbus thuis.

Een Yuma geeft al 225% snelheid, dus niemand zal de nieuwe paardenset ooit gebruiken. De kledij is wel beter dan de indianenset, vanuit gaand dat je met die plus 100 100% bedoelt, oftewel dubbel zo snel.

Toch hoeft het er van mij niet te komen, ik heb het niet zo op al die nieuwe setjes. Het maakt het verschil tussen premium en non-premium te groot.
 

DeletedUser16330

Dank voor jullie reacties, @Glimpsie die snelheid kan nog door the west zelf worden aangepast, en er blijven met de evenementen toch kledingsets komen enz. want inno moet nou eenmaal verdienen ;) en let er wel op 1 punt op paardrijden is 1% snelheid, dus dan is het set alsnog veel sneller dan die Yuma.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opeens iedereen naar het burgemeestershuys, dit hoort idd in het ei van columbus. Ook denk ik dat inno zelf de setjes wil bepalen, er komt vast nog wel een snelheidssetje ooit.
 

DeletedUser15791

Als dadelijk de update er doorheen komt dat je kan gaan upgraden zijn deze setjes dus totaal overbodig.
Er zijn nu wel setjes genoeg zo je ziet door de bomen het bos niet meer.
Wel kunnen ze een mogelijkheid bedenken om bestaande setjes weer verkrijgbaar te maken.
 

DeletedUser16330

Achteraf gezien was het denk beter om dit idee in het ei van Columbus te plaatsen. Zag als onderschrift hier staan "voor ideeën en suggesties(...)" zodoende.

Maar ik ben het er mee eens dat er te veel sets zijn, aan de andere kant... Er zijn maar 2 echte snelheid sets, 1e mexicanen 2e indianen en dan als 3e dit jagerset. Gekeken naar de andere sets welke +... op een bepaalde vaardigheid geven per level zijn deze paar echt goed boven de level 80 (ongeveer) daarvoor zijn normale kleding en die hele oude evenement sets goed. Dus waarom dan niet een nieuwe snelheidset erbij gooien voor de afwisseling?

Da Cazado
 
Het lijkt me een leuk set, en ook zeker voor verzamelen. Een jachtset is alleen meer een idee voor het oktoberfest event denk ik dan voor pasen, maar het lijkt mij op zich een leuk set. Helaas voor jou zal het er wss nooit komen, want Inno kiest zelf altijd dingen uit die ook gebaseerd zijn op real mensen geloof ik.
 

DeletedUser16330

@ Rick I: nee niet helemaal, denk bijvoorbeeld maar aan het edelmanset, indianen set, mexicanen set, het zijn gebaseerd op een bepaalde groep mensen in het wilde westen. Eveneens als het jagers set, ook in het wilde westen kwamen die voor ;)
 
@ Rick I: nee niet helemaal, denk bijvoorbeeld maar aan het edelmanset, indianen set, mexicanen set, het zijn gebaseerd op een bepaalde groep mensen in het wilde westen. Eveneens als het jagers set, ook in het wilde westen kwamen die voor ;)

Ja, oke, daar heb je wel gelijk in.
 

DeletedUser15915

Voor het paas event heeft inno al 4 verschillende setjes (net zoals voorgaande events) gemaakt. Dus het zou dan voor een event daarna wezen ;)
 

DeletedUser16330

Cor? hoe kom je aan die wijsheid dat die 4 setjes al gemaakt zijn?

DC
 

DeletedUser1448

Omdat ze al in de game zitten op beta. Als je wat speelt met de item id's dan vind je ze ;)
[item=40253000] Vanaf deze voor de jassen
[item=11323000] Voor riemen
[item=41253000] voor halsbanden
[item=10353000] voor broeken
[item=43253000] Schoenen
[item=42254000] hoeden
[item=960000] schietwapens
[item=44076000] fg wapens
[item=45050000] slagwapens

telkens 4 omhoog dus voor de 4 sets :)
 

DeletedUser15915

Persoonlijk vermoed ik dat er nog een paard en zadel bij de Jerry Easter set hoort. Aangezien dit voorgaande events wel altijd was bij dat soort setjes.

Deze namelijk (de id's op beta:(
[item=48015000]
[item=2697000]
 
Persoonlijk vermoed ik dat er nog een paard en zadel bij de Jerry Easter set hoort. Aangezien dit voorgaande events wel altijd was bij dat soort setjes.

Deze namelijk (de id's op beta:(
[item=48015000]
[item=2697000]

Dat zal ook ongetwijfeld wel hoor, alleen stonden deze toevallig niet op die screen. :)
 

DeletedUser16330

Hartelijk dank voor de item id's die sets moet ik eigenlijk compleet krijgen als verzamelaar! :D
 
Bovenaan