• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paas opdracht

DeletedUser

ik ben momenteel bij de opdracht: Haalbare feestopdrachten ( het eind van de zoektocht ) van maria. ik moet 3 paas eieren zoeken, alleen kan ik nergens vinden waar ik die eieren kan vinden

wie kan me helpen?
 

DeletedUser6801

even op tw-db.info kijken voor dit soort vragen lijkt me
 
Die zijn toch ook gewoon bij Spookstad en westen en oosten?

Net zoals de 'normale' paasopdracht
 
In volgorde: eerst naar spookstad, dan naar oostelijk verbindingspunt en ten slotte het westelijk verbindingspunt. De eieren krijg je via opdrachten daar, waarvoor niks nodig is (geen product, ook geen arbeid). Spookstad is in het uiterste noord-westen van de kaart. Mocht je in een stad zitten gevestigd rond het midden van de kaart, dan kan opzettelijk flauwvallen (zonder cash/al te veel actiepunten natuurlijk ;) ) de reistijd flink verminderen... :p
 

DeletedUser

ik zie die verbindingspunten echt niet in welke vakken liggen ze???
 
je moet eerst bij de spookstad (punt 1) geweest zijn om het oostelijke punt (punt 2) te kunnen zien, ga daar dus eerst naar toe en voltooi de opdracht die je daar krijgt
 

DeletedUser1448

Ik zag ze alle 3 toen ik de quest deed :p (zonder dat ik naar de spookstad was gelopen)
 
je bent op die wereld vast avo, die zien oostenlijk en westelijk punt sws door de avoquest. als je er op klikt zal het vakje waar de opdrachtgever voor het paasei in moet staan nog zwart zijn (of jij bent gewoon een speciaal geval)
 

DeletedUser

ja klopt eerst naar spookstad geweest en toen zag ik inderdaad oostpunt en ben nu op weg naar west, bedankt
 
Bovenaan