• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzichtscherm prestaties

Voorstel
Overzichtscherm toevoegen aan prestaties.

Details
Ik vind het zelf vervelend om steeds elk prestatieonderdeel te openen om even snel te kijken hoeveel ik van een bepaald onderdeel nog moet halen om het compleet afgesloten te hebben. Daarom zou ik graag een overzichtscherm zien waarin het aantal prestaties dat je van een bepaald onderdeel hebt afgesloten, komt te staan.

Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
Staan niet alle onderdelen op, maar goed genoeg voor een voorbeeld.
achievementoverview.png

Samenvatting
Toevoegen van een overzichtscherm aan prestaties. Zo kan je sneller kijken hoeveel prestaties je nog van een bepaald deel nodig hebt.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

5/5 gewoon erg goed. Wat ook handig zou zijn:

Als je een prestatie verdient komt dit automatisch op je scherm te staan. Ik was merktleveringen aan het accepteren.... Dan moet je weer wachten totdat dat scherpmje weg is en dan kun je het pas aanklikken. Ik stel daarom voor dat je door dit schermpje heen zou kunnen klikken of dat er een kruisje op komt te staan, waarmee het automatisch weggaat.
 
Die prestatiepopup kan je uitzetten via het uitroepteken helemaal linksonderaan ;)

En ze werken volgens mij al aan een sluitknopje.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser8307

Ik denk niet dat die pop-up echt werkt. Dat is toch juist voor de meldingen in de chat? Bij mij staat het aangevinkt maar krijg nog steeds pop-ups. ;)

En dit is wel een goed, simpel ideetje. Gewoon handig, dus zeker voor!
 

DeletedUser4891

Ik miste ook al een overzichtsscherm, dit is nogal onoverzichtelijk zo. :)
 
Bovenaan