• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht nieuwe verzamelingen

van Drs. P [Carolina-eend eieren] [report=306991802582ae7d54]Arbeidsrapport: Werken als een Stoeterij[/report] (dak)
 
Montezuma kwartel eieren [report=30713247aa414828e9]Arbeidsrapport: Antilopen jagen[/report]
Steenarend eieren [report=307150728050889b0d]Arbeidsrapport: Werken op een kantoor[/report]
 
Laatst bewerkt:
Ahja, te lui geweest om alles door te lezen. Dacht eerst dat het om een tijdelijk event ging met tijdelijke meuk.

Bedankt voor je hulp hé Masta!!!! :')
 
bewijs :laugh:
en voorheen vroeg je nog om mijn lijst :p

Met die lijst waar jij naar refereerde toen had ik hetzelfde gedaan als het alleen een lijstje is van wat waar te vinden is zonder verdere info. Een foutje is immers snel gemaakt met de naam en/of als ik de naam zou vertalen voor de lijst hier.

lijst is allang bekend
wel triest dit
:laugh:
N.B. Toentertijd dacht ik btw dat je bedoelde dat die lijst al algemeen bekend was, niet dat jij je eigen lijst gemaakt had op beta.
 
Hagedis schedel [report=30709917a230625d52]Arbeidsrapport: Vossen jagen[/report] Dakota
Fakkellelie [report=307200310b1496752e]Arbeidsrapport: Werken als een Dierenarts[/report] Dakota
 
ik heb mijn eigen lijst via via terug gekregen
dus hij dobbert ergens rond :p
dus die algemene lijst? is mijn lijst ;)
net als die collections lijst, die was ook van mijn hand
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan