• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

DeletedUser

ik heb nu ook chrome maar daar werkt het niet en firefox zuigt :p

Dan doe je het niet.
Eigen keus, maar met chrome doet hij het niet, dus het is óf chrome óf dat het goed werkt.
Maakt mij niet uit, je vroeg om oplossing voor het probleem, dan moet je zelf weten of je er wat mee doet :p
 

DeletedUser

Ik werk met chrome dus daar kan het niet aan liggen, volgens mij werkt het gewoon niet voor chrome ofzo, of zijn er mensen die chrome gebruiken waarbij het wel werkt?

ik werk ook met chrome
dat balkje waarin normaal de stadgebouwen in moeten verschijnt wel maar blijft bruin en je kunt er niks mee
en de wardrobe verschijnt ook maar ik kan er niet op klikken en bij invantaris is er niets veranderd

de andere heb ik niet geprobeerd (en tw-pro had ik al)
 

DeletedUser

Deze werken allemaal met chrome (de rest dus niet:(

TW pro
Alle arbeiden weergeven
Inventaris sorteren
 

DeletedUser8307

als je een kleine inventaris hebt wel ja -_-

Zo kun je alle script maken en moeten ze op den duur geen updates meer doen. :)

Trouwens,, je hebt toch ook al een script waar je in je inventaris kunt zoeken, bij TW Pro dacht ik. Dat is dan toch handiger. ;)
 
Ik heb dat script gepost (niet door mij gemaakt:p) omdat ik dat handig vond in combinatie een eventuele aanpassing van TW-Pro. Ik vind mn inventaris overzichtelijker als ik dat script gebruik. Hier is mijn post nog een keer:

Doe het dan zo. Ik heb ergens een scriptje gevonden dat je inventarisgrootte een beetje aanpast:


Mijn idee was om dat rode kader te verplaatsen naar het groene vakje. Je kunt dan de verschillende scripts door elkaar heen gebruiken zonder dat ze elkaar overlappen :D
 

DeletedUser

Ik vind deze ook wel handig

http://userscripts.org/scripts/show/61193

Dit script geeft bij elke quest precies aan welke arbeid je er voor moet doen, dit ziet eruit zoals hieronder:

scriptv.jpg
 

DeletedUser

Dat dacht ik ook al jah, hoeft ook niet iedereen te vragen waar hij/zij een sigaar bij krijgt ;)
 

DeletedUser

effe een vraagje,

Ik heb TW pro geinstalleerd maar nu kan ik niet meer mijn eigen inventaris zien als ik in een winkel sta. dus bij de handelaar zie ik alleen de spullen die ik kan kopen. mijn eigeninventaris is er onder gezet en daar kan ik dan niet meer bij.

iemand een oplossing ?
 

DeletedUser

Welke browser gebruik je?
Als je Internet Exploder gebruikt raad ik je aan ee nandere browser te gebruiken, zoals Firefox.
 

DeletedUser

Werkt deze wel??

Alle arbeiden weergeven -> Installeren
Hiermee worden alle arbeiden op de kaart weergegeven. Let op: arbeiden die je nog niet kunt doen, worden ook gekleurd weergegeven net als de arbeiden die je wel kunt doen, in plaats van licht/doorzichtig.
 

DeletedUser

effe een vraagje,

Ik heb TW pro geinstalleerd maar nu kan ik niet meer mijn eigen inventaris zien als ik in een winkel sta. dus bij de handelaar zie ik alleen de spullen die ik kan kopen. mijn eigeninventaris is er onder gezet en daar kan ik dan niet meer bij.

iemand een oplossing ?

Ik had dit ook.. mijn inventaris stond er dan onder..
Maar heb TW Pro ervan gehaald en er weer opgezet en ik zie men inventaris wel, maar er is ook niks aan gewijzigd.

Ik gebruik Opera.
 

DeletedUser8307

Ik had dit ook.. mijn inventaris stond er dan onder..
Maar heb TW Pro ervan gehaald en er weer opgezet en ik zie men inventaris wel, maar er is ook niks aan gewijzigd.

Ik gebruik Opera.

Ik gebruik Firefox en geen enkel probleem mee. Ik denk ook niet dat opera veel problemen geeft, aangezien het toch ook wel een goed browser is. Probeer eens je cache geheugen te legen, en probeer het eens zonder script om zeker te zijn of het wel degelijk aan het script ligt.

@Mike Boy: Safari heeft (denk ik) geen scripts, althans die staan niet in het overzicht. Gebruik een ander browser (Zoals Firefox) als je scripts wil.
 

DeletedUser

ik heb ook firefox en tot nu toe geen problemen mee
ik vind het wel fijn want het haalt vaak de fouten uit mijn
teksten :D
 

DeletedUser

Helaas, als je de danseressenset (inclusief parasol) hebt werkt het kleding script niet meer
 
Bovenaan