• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overpowered Viking

In een andere draad ging het er al over. ( https://forum.the-west.nl/showthread.php?p=653132#post653132 )

Daar kreeg ik van Leones (die hier geeneens mod is) (maak die kerel CM!) keurig antwoord, de Noorse server is dicht en daardoor is het mogelijk om als speler op onze wereld(en) te komen blijkbaar.

Het gaat om El Dorado, daar is sinds gisteren de speler ''Norwayserver'' aangekomen. Level 102, maar heeft in zijn Natty-pak (wat niet op El Dorado zou mogen bestaan, maar goed) 480 stamina en 451 verschuilen.
Je moet er niet aan denken wat voor stats hij heeft in een moderne set.
En hij kan dus nog door groeien met 48 levels bij ons.

Of ze op de Noorse server nu extra punten gegeven hebben voor lvl ups of de nuggets zijn daar een fractie van wat ze hier kosten (300+ punten heeft hij minimaal, enig idee hoeveel euros dat zijn? Dat kan niemand kopen), feit blijft; hij is zwaar overpowered, heeft bijna 2 keer zoveel vaardigheden als andere hoge (en hogere) levels.

Ik hoor graag wat Inno, Marco of de mods hier aan gaan doen.

Edit: doorgespeeld gekregen plaatje via een hoestende man in regenjas in de parkeergarage onder El Dorado, 920 vaardigheden dus. #restmycase http://prntscr.com/8u34r7
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me zeer sterk dat er op de Noorse servers dubbele vaardigheids- en attribuutpunten worden gegeven wanneer je een niveau omhoog gaat, gezien dat voor zover ik weet niet per server ingesteld kan worden.

Dat terzijde, ongeveer 800 skills verdelen op skills die geen attribuut met elkaar gemeen hebben is inderdaad wat lastig op level 102 :) Misschien zijn zijn skills verkeerd overgezet, misschien is er iets anders foutgegaan tijdens de migratie, de enige die dat zou kunnen beantwoorden is degene die de migratie heeft uitgevoerd.

Hier is trouwens wat meer informatie beschikbaar over het migreren: https://forum.the-west.no.com/showthread.php?t=613
 
Bedankt voor je snelle antwoord weer, Leones

En dat het onmogelijk is om zoveel vaardigheden te hebben op level 102 moge duidelijk zijn ja. Zie ook mijn 100% authentieke screenshot in mijn edit...

Maar hopelijk geeft iemand dan opheldering verder, iemand die de emigratie mogelijk gemaakt heeft. (Marco?)

En ook graag -nog steeds- antwoord over hoe dit aangepast gaat worden, want dat dit niet zo kan blijven bestaan lijkt mij logisch.
Of je moet je laatste actieve nuggetkopende hoge levels weg willen jagen van het spel.
 

DeletedUser

Ik las dat je kon kiezen dat je terug van level 1 kon spelen. Misschien kan je ook 100 nemen en worden de skills van je oude acc overgenomen.

Kortom als mijn kat een koe was kon ik ze melken onder tafel!
 
Ik las op het .net-forum ook onlangs dat er een zogenaamde migratie-bug is. Hierdoor vervallen al je prestaties.

Dat maakt het ook mogelijk om al je opdrachten opnieuw te doen, en dus ook al die vaardigheden en attributen opnieuw te halen.
Maakt het verhaal nog erger.

Ik wacht nog steeds in spanning op een antwoord en oplossing van Marco (of iemand anders desnoods).
 

DeletedUser16135

Ik ben ook met een noors account gemigreerd. Maar dan naar .de
Ik was level 132, maar paar duitse gozers zaten te zeiken. En terecht :) ik stond met noobkleding rang 6 kracht ofzo :p
Toen hebben ze me mijn opdrachtvaardigheden afgepakt en 10 levels omlaag gezet.
Wel als cadeautje van CM daar volledige scout set gekregen :D
Heb nu alsnog meer kracht dan de rest. Dus op .no is er wel ieta mis gegaan denk ik.
Ik weet niet of we soms punten kregen van de noorse CM? :p mag anders hier ook wel gebeuren :D
 

DeletedUser4130

Het is doorgegeven aan Marco, ik weet niet of hij al iets beslist heeft. Lijkt me dat er inderdaad wat aan moet gebeuren.
 
Bovenaan