• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Outrageous valt alliegenoten aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Outrageous valt alliegenoten aan op W1


[report=4473207013ec54bba1]Duel: Outrageous vs Elvis[/report]
[report=4476855975447d2567]Duel: Outrageous vs Elvis[/report]

en dat noemt zich dan een leider,...mooi voorbeeld zo'n prutsleider.!!

:blink:​
 

DeletedUser

Elvis jij noemt out een kind, jij post dit op het algemeen forum, zegt genoeg over jou kinderachtig gedrag.
Als je problemen hebt ga dan niet huilen op dit forum.
 
Elvis jij noemt out een kind, jij post dit op het algemeen forum, zegt genoeg over jou kinderachtig gedrag.
Als je problemen hebt ga dan niet huilen op dit forum.

ik huil niet,weet wat me te doen staat...maar iedereen mag weten wat een matennaaier Outrageous is, dmv aanvallen op alliegenoten..

daarbij opende ik de haat-berichtjes pas NADAT hij mij aanviel..!!

dus ik ben duidelijk niet de agressor in deze..!!

nu flikt ie het mij,wie is de volgende,...?

:laugh::laugh:
 

DeletedUser

Dit bericht is gekomen nadat jij out een kind hebt genoemd, dus je bent wel degelijk ook in fout. Wist trouwens niet dat Out een maat van je was, weer wat bij geleerd vandaag.
Overigens heb ik zelf ook van iemand een duel gekregen binnen de ally, moet je daarom op alle forums dit zetten? Blijft kinderachtig gedrag dat je hem niet een TG of fluister stuurt.
 

DeletedUser4763

ik zou zeggen schaf volgende week een Doolin set aan and get even , en ja ik weet die setjes zijn niet eerlijk maar don,t blame de buyers , blame de Dev,s van Inno ;)
 
Dit bericht is gekomen nadat jij out een kind hebt genoemd, dus je bent wel degelijk ook in fout. Wist trouwens niet dat Out een maat van je was, weer wat bij geleerd vandaag.
Overigens heb ik zelf ook van iemand een duel gekregen binnen de ally, moet je daarom op alle forums dit zetten? Blijft kinderachtig gedrag dat je hem niet een TG of fluister stuurt.

ik noemde hem een kind nadat zijn 1ste aanval, en zijn smoesjes....
en jah ik heb al geprobeerd alles te regelen...zelfs Harres ingeschakeld..maar niets van vernomen tot op heden

:)
 

DeletedUser



ik noemde hem een kind nadat zijn 1ste aanval, en zijn smoesjes....
en jah ik heb al geprobeerd alles te regelen...zelfs Harres ingeschakeld..maar niets van vernomen tot op heden

:)

Waarom moet het dan op dit forum?
 
...............nogmaals omdat iedereen mag weten wat een matennaaier die (zogenaamde) leider van UL is..!!​
 

DeletedUser

...............nogmaals omdat iedereen mag weten wat een matennaaier die (zogenaamde) leider van UL is..!!​

Hij heeft al even zijn taken neergelegd dus wat zit je te zeggen dat het de leider is van UL. Juist of iemand hierin geinteresseerd is, ga het ook laten want zie hier toch het nut niet van.
 

DeletedUser6405

Voordat het hele topic ontaard in een welles nietes of een scheldpartij gooi ik er een slot op. Elvis, als je problemen hebt met out, dan moet je bij Out wezen ingame. Ook ik heb niks over out te zeggen ingame. Ook al ben ik leider van een alliantie op wereld 1. Laten we er ingame over praten! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan