• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opvangtehuis gezocht :(

DeletedUser13404

Morgen staan er 40 van de beste duellanten van Briscoe op straat aangezien WM aan het uiteenvallen is :unsure:
Wegens een ruzietje zal weldra de stad leeglopen, en nu wordt er koortsachtig naar een oplossing gezocht en naar weeshuizen!!
Als iemand zo lief wilt zijn om zijn stad opvang tehuis te noemen, dan komen we allemaal af en toveren we je noob stad zo om tot een nr1 duelstad!!! :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik kan wel plaats maken voor een paar leden, de stad heet Blitz en we kunnen wel wat actieve spelers gebruiken:)
 

DeletedUser

ik kan eventueel een voor hun bouwen (ik heb 323 bouwen met bonus:D)
 

DeletedUser15117

In Black Fist is ruimte zat, dus als jullie willen kunnen jullie hier komen stuur mij een tg en de uitnodiging komt zo spoedig mogelijk.
 

DeletedUser4468

Er is idd ruzie in de stad, heel spiijtig:( precies nu we de beste duelstad van briscoe zijn:( Weslala haat 0...0...0, rennende-coyote vind weslala weer een mongool.... Ik zou het zeer spijtig vinden als WM echt uit elkaar valt:( Maar wat doen we eraan?


Mvg,
Lauy15
Gemeenteraad WM
 

DeletedUser12648

in mij stad kunnen jullie wel komen hoor ik neem net een groot spookstad over :p zoek nog leden en nog mensen die een goede naam verzinnen :p want heb maar zomaar iets ingevoerd
 

DeletedUser4468

Tsja, als WM echt uit elkaar valt, ga ik denk ik met een paar vrienden uit die stad (Weslala, Naudt...) mee...
 

DeletedUser

lauy ff ter info ik en Triple 0 zijn matties xd

maare hij valt voorlopig nog niet uit elkaar aangezien de 3 oprichters hun gedachten nog steeds op dezelfde lijn hebben. De stad zal wel flink uitdunnen omdat er veel leave maar Nauwdt ik en Jack blijven in WM.

Maar we gaan het nu anders doen nu we al nr 1 duelstad zijn gaan we wat minder actief spelen en voor de lol nu en niet serieus.

Trouwens wij zoeken een Mega bouwer of bouwteam.

PLZ een bouwer kom :D
 

DeletedUser

Voor de mensen die nu in WM zitten en de stad willen verlaten. Bij ons in cahokia staat de koffie al klaar voor jullie.

Dus net zoals noraly zegt kom naar cahokia.

p.s wil je in de stad stuur mij(sprinkhaan1) een tg.

mvg, sprinkhaan1
 

DeletedUser

Ik zal ze niet aanraken hoor weslala. Ik probeer ze alleen te overtuigen dat cahokia beter is.:p
 

DeletedUser13404

Welke behaarde trol die weer niets beters te doen heeft zit maar weer eens mijn posts te verwijderen?

Het was maar een gewone vraag? :sombrero:
 
Bovenaan