• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opening wereld 7

DeletedUser

nu al weer :p maja vind het niet erg kan ik weer nieuwe setting proberen ^^
 

DeletedUser

hij wil gewoon laten zien waar deze discussie over gaat dus snap et wel :)

opening wereld7...

niet veel moeilijks aan ;)
maar wel fijn dat ie het post hoor...alleen beetje dubbelop en kan voor 2 discussie topics zorgen
 

DeletedUser

waarom link je op beide pagina's naar elkaar en dat je op de andere pagina kan discussieren???

hou 't gewoon bij eentje ;)

Ik moest ook even nadenken, maar het klopt zoals het gedaan is :).

Jammer dat het weer met dezelfde instellingen is. Ik zou graag een wat snellere wereld zien.. zodat iedereen de kans krijgt om level 99 te bereiken. Dat zou het spel wat interessanter maken.
 

DeletedUser10964

slechte datum :(
net voordat ik op vakantie ga dus ik zal niet goed kunnen starten
 
Ik zal natuurlijk ook van de partij zijn, alleen weet ik niet hoe actief ik zal gaan spelen ;)

Dit keer als avonturier denk ik zo, misschien nog als schietsoldaat ;)
 

DeletedUser

Ik zal ook van de partij zijn, ik ben er wel niet uit wat ik ga worden :(
 

DeletedUser

ach noraly, daar hebben ze nou eenmaal patent op hier bij the-west ;)
 

DeletedUser9519

Ah eindelijk, ik verheug me er erg op. Ik hoop eindelijk mee te kunnen strijden in de top.
 

DeletedUser

Yay! Nieuwe wereld! Weer een nieuwe wereld om een nieuwe speltactiek uit te proberen! Straks weer in de startblokken staan, 200 keer op f5 drukken en dan zo snel mogelijk vanalles aanklikken, om maar heel even op plek 1 te kunnen staan. Daarna met de lichtsnelheid naar de onderkant van de ranglijst zakken, een stad zoeken, buursteden irriteren door ze zo vaak mogelijk KO te leggen, vervolgens zelf 200 keer KO worden gelegd, de hoop opgeven en 2 maanden lang niet meer inloggen.

Hmm...Volgens mij had ik weken terug met mezelf afgesproken dat ik zou stoppen? Heb ik niet huilend mijn accounts op wereld 1 en 3 verwijderd, met de gedachte dat het voorgoed over was?

Dat vind ik zo vervelend aan een nieuwe wereld, het laat weer zien hoe ernstig mijn gebrek aan zelfdiscipline is.
 

DeletedUser

Yay! Nieuwe wereld! Weer een nieuwe wereld om een nieuwe speltactiek uit te proberen! Straks weer in de startblokken staan, 200 keer op f5 drukken en dan zo snel mogelijk vanalles aanklikken, om maar heel even op plek 1 te kunnen staan. Daarna met de lichtsnelheid naar de onderkant van de ranglijst zakken, een stad zoeken, buursteden irriteren door ze zo vaak mogelijk KO te leggen, vervolgens zelf 200 keer KO worden gelegd, de hoop opgeven en 2 maanden lang niet meer inloggen.

Hmm...Volgens mij had ik weken terug met mezelf afgesproken dat ik zou stoppen? Heb ik niet huilend mijn accounts op wereld 1 en 3 verwijderd, met de gedachte dat het voorgoed over was?

Dat vind ik zo vervelend aan een nieuwe wereld, het laat weer zien hoe ernstig mijn gebrek aan zelfdiscipline is.

Hahahahaha, prachtig omschreven en grotendeels herkenbaar. :D
Ik heb smakelijk gelachen.

Ik had ook plechtig aan mezelf beloofd om nooit weer op een nieuwe wereld te beginnen maar ja....ik ben nog nooit slagkrachter geweest.... Misschien....misschien....
 

DeletedUser

Hahahahaha, prachtig omschreven en grotendeels herkenbaar. :D
Ik heb smakelijk gelachen.

Ik had ook plechtig aan mezelf beloofd om nooit weer op een nieuwe wereld te beginnen maar ja....ik ben nog nooit slagkrachter geweest.... Misschien....misschien....

waarschijnlijk.. kan je t niet laten :D

Zoals hoogstwaarschijnlijk iedereen die met zulke twijfels zit :p
 

DeletedUser9519

Waarom twijfelen? Gewoon direct toegeven! Het is gewoon veelste leuk, stoppen kan altijd nog!
 

DeletedUser

ik ga waarschijnlijk ook beginnen
kweet alleen nog niet als wat
kga misschien eens iets nieuws proberen
schietduellist misschien of bouwer?
 
Bovenaan