• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opening wereld 7

DeletedUser

ik ga weer proberen zo hoog mogelijk zonder premium nu ook zonder karakterklasse
 

DeletedUser1557

ik ga denk ik ook maar meedoen :p


nog geen idee als wat maar dat zie ik dan wel :p

zit te denke aan full levenspunten en dan ouwehoeren bij fort gevechten XD
 

DeletedUser6405

Ik ga deze keer niet voor de 1e stad uit te bouwen. Deze keer ga ik voor schietduelant.
 

DeletedUser

ik word avonturier...ik ga is voor de grap alleen alle opdrachten afronden...:cool:
gewoon om te kijken of je nog geheime voorwerpen krijgt... haha
 

DeletedUser8537

W3 is mijn opdrachtenwereld, W5 mijn fortenwereld. Op wereld 6 bouw ik een eigen stad uit.

Tijd dus om op W7 te doen wat ik leuk vind: avonturier spelen. Een keertje proberen zo hoog mogelijk te geraken in de xp-ranglijst (zonder premium helaas).
 

DeletedUser

W3 is bij mij bouwer. en forten.(bijna te actief:(p
W5 schietdueleren.(staat op een laag pitje..)
W6 slagkracht duelist. (best wel actief.
W7 word lekker simpel avonturiertje...
 

DeletedUser

ik word avonturier...ik ga is voor de grap alleen alle opdrachten afronden...:cool:
gewoon om te kijken of je nog geheime voorwerpen krijgt... haha

Haha, dat zeg je mooi. :)

Voor de grap alle opdrachten afronden. Daar ben ik nu op W5 mee bezig. Nou ik zal je zeggen, dat valt nog vies tegen! Voor je alle opdrachten hebt afgerond dan ben je al een heel end op weg naar level 99 heb je al aardig wat puntjes om moeten zetten.
 

DeletedUser

Haha, dat zeg je mooi. :)

Voor de grap alle opdrachten afronden. Daar ben ik nu op W5 mee bezig. Nou ik zal je zeggen, dat valt nog vies tegen! Voor je alle opdrachten hebt afgerond dan ben je al een heel end op weg naar level 99 heb je al aardig wat puntjes om moeten zetten.

idd maar als soldaat kan je et wel rond lvl 86 ofz :) je kan wel eerder maar moet je Uber veel puntjes omzetten :p
 

DeletedUser

Nice, maar spijtig dat ik dan niet de hele dag erop kan :( Maar toch leuk!
 

DeletedUser

Jammer dat ik vanwege een evenement van school tot 5 uur naar school moet :( Echt balen, maar goed, hoop dat ie laat komt :) Ik word supergoede pure duellant :) Mijn doel is: Supergoede duellant worden met goede duellanten stad :) (Ik hoop dat er machtige steden komen zoals AWE maar die het dan ook volhouden!)
 
Mijn gouden tip: zet al je vaardigheden op bouwen en alles komt goed.:p

Zorg wel dat je op level 14 de opdracht van Waupee's grootvader kan doen, zodat je later punten kunt omzetten als je ze krijgt met quests. Op die manier kan je nog meer punten op bouwen verzamelen. ^^ Als het goed is hoef je voor die opdrachtenreeks niet al te veel punten op andere skills dan bouwen te zetten. :)
 
Bovenaan