• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opening wereld 7

DeletedUser

karakterklasse

ik word in w7 bouwer:D dan ga ik een stad stichten, Cook County dezelfde als in w5:p kom jij er ook in, zeeltje? je kent ons nog wel zeker!:rolleyes:
 

DeletedUser

Ik ga denk ik weer voor een puur iets :p

Ik denk imago. Kan ik ook nog mensen gaan pesten :D
 

DeletedUser

ik word in w7 bouwer:D dan ga ik een stad stichten, Cook County dezelfde als in w5:p kom jij er ook in, zeeltje? je kent ons nog wel zeker!:rolleyes:

hehe we gaan voor Naamloos BV!!!
de lijn van w6 doortrekken :]
kom jij erbij?
 

DeletedUser

Ik heb al een paar kilo visvoer ingeslagen.
Nu nog een hengeltje.
Ik denk dat we snel met z'n allen aan de waterkant zullen zitten.
:D
 

DeletedUser

Ik ben ook van de partij, ga me vol storten op fortgevechten. Had al even wat uitgetest in W1, en denk dat het wel wat kan worden.
 

DeletedUser

En waarom niet?
Op de laatste engelse wereld loopt iedereen met een gigantische hoeveelheid forel in zijn rugzak omdat men massaal aan het hengelen is gegaan om de hengel te vinden en de 500 XP quest te kunnen doen.
 

DeletedUser

En waarom niet?
Op de laatste engelse wereld loopt iedereen met een gigantische hoeveelheid forel in zijn rugzak omdat men massaal aan het hengelen is gegaan om de hengel te vinden en de 500 XP quest te kunnen doen.

Ik wil je er toch aan doen herinneren dat je deze quest pas kan accepteren als je level 20 bent door een update.
 

DeletedUser

En waarom niet?
Op de laatste engelse wereld loopt iedereen met een gigantische hoeveelheid forel in zijn rugzak omdat men massaal aan het hengelen is gegaan om de hengel te vinden en de 500 XP quest te kunnen doen.

er is een minimum level aan gekomen, zoals vaker genoemd is in de fora :) eigenlijk ook wel zo mooi.
 

DeletedUser9519

Ik heb ook een leven buiten thewest, maar je hoeft maar om de 4 uur online te komen :p

In de aankondiging staat expres niet hoe laat het is omdat anders iedereen tegelijk online komt en de server direct overbelast wordt denk ik. Maar ze willen het gewoon niet zeggen dus je zal 24 uur lang online moeten zijn :p
Ik ga gewoon om het uur kijken, 3 uur, 4 uur, 5 uur. Dan isie er denk ik wel.
 

DeletedUser

Ik ga denk ik lekker rustig met premium in de top 20 spelen.
Geen stad joinen etc.
Dan hoef ik haast niks te doen, af en toe een keer kijken welke kledij ik nodig heb zal alles zijn.
 

DeletedUser10964

maar normaal staat toch wel bijv. voormiddag maar nu kan het dus echt de hele dag zijn :confused:
 

DeletedUser3753

ik ga er niet op spelen.
heb ik helemaal geen zin in.
vind twee werelden wel genoeg..
 
Bovenaan