• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opdrachtreeks Charlie

DeletedUser16829

Hoe kun je in godsnaam bij de opdrachtreeks Charlie de taak Overval behalen waar je ongewapend van een bandiet moet winnen?
https://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_67&lang=nl
Hij hoeft je maar 1x te raken en verlies je al. Of is het de bedoeling dat ik alle punten reset en alles op ontwijken moet drukken, als dat het is dan hoeft het voor mij niet meer. Om de items te vinden bij taak Voorraad duurde bij mij precies twee weken lang wat al frustrerend genoeg was, of hoor ik hier ook twee weken lang net zo lang te drukken totdat ik een keer geluk heb, maar ja na 4-5x lig je al KO. Leuk om na alle moeite vervolgens bij taak Overval vast te lopen ...
 

DeletedUser15915

Probeer hem eens met erg weinig lp te duelleren (bijvoorbeeld wanneer je net KO ben gegaan). Het is namelijk mogelijk dat hij jouw lp weerspiegelt en dan moet je hem maar 1x raken.
 

DeletedUser16829

Ongewapend doe je maar 1 schade op hem, en om te kunnen duelleren bij die taak moet je perse ook nog in jacksonville aanwezig zijn.
 

DeletedUser15915

Ik heb helaas me duel niet meer van die opdracht (door migratie). Iemand die hem nog wel heeft en even kan kijken?
 

DeletedUser16829

Ja, speelde zelfs met cullen set, elke keer wist de bandiet me minstens 1x te raken, na 3 dagen alleen maar te duelleren is het zonet gelukt om niet een keer geraakt te worden. Met andere woorden het was inderdaad net zo lang drukken tot dat je een keer geluk hebt.
Topic kan gesloten worden.
 
Bovenaan