• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdrachten

DeletedUser16732

Hoe kan het zijn dat ik nog maar 7 opdrachten kan openen, in deze wereld.
 

DeletedUser15915

Je kan 30 opdrachten tegelijk hebben geaccepteerd. Als je er op dit moment maar 7 extra kan aannemen betekend dit dat je er al 23 heb aangenomen.
 

DeletedUser16732

ja.
maar er worden ook opdrachten door de spelmaker weg gehaald die dan niet worden AFGESLOTEN,
DAAAAAAAAAAAAROM vraag ik laat die staan met de vermelding dat ze verlopen zijn, en alleen nog maar af te sluiten zijn.
dat zijn opdrachten ik ik niet meer kan sluiten.
 

DeletedUser16732

in mijn opdrachten boek heb ik ook maar 7 opdrachten open staan, de rest kan ik niet meer afsluiten om dat die al weg zijnnnnnnnn.
het is niet de eerste keer dat ik er iets over schrijfffffffffff.

LAAT DE OPDRACHTEN DOOR DE SPELERS ZELF BEËINDIGEN.
IS DAT ZO MOEILIJK
 
R3D4 heeft hier wel een punt, maar verwoordt het misschien niet helemaal lekker.
Als je een quest aanneemt die je op een bepaald moment moet afsluiten en hem niet in die tijd afsluit dan blijft die quest gewoon als open questen staan.
Een voorbeeld:
gOeWELdJTIiSZUGDqX1kTw.png

Deze opdrachten staan dus open, maar kan ik niet meer afsluiten tot ze weer available zijn, maar dat is best irritant.
 
Je haalt het opdrachtenboek en opdrachten tracker door elkaar. De opdrachten tracker staat rechts en dat is wat de screenshot van @dave144 hierboven aangeeft, daarnaast heb je echter ook een opdrachtenboek waar je opdrachten kan verwijderen als je dat wil, zodat je weer andere opdrachten kan aannemen:
iG2hXmpSSeGRsPuhgX2ixw.png

ANPpvJAnQS2ZAEclZpfkYA.png
 

DeletedUser16732

nou ok, maar ik had al wel een deel van de opdrachten klaar, jammer dat ik die niet mocht verzilveren.
 
Het is inderdaad wel een gedoe, vooral ook met die herhaalbare. Vaak staat niet duidelijk aangegeven wanneer ze weer weg zijn, zitten ze vol buggs en een duidelijk overzicht ergens ontbreekt. Laat gewoon lekker alles open staan tot we het klaar hebben!
 

DeletedUser16732

Het is inderdaad wel een gedoe, vooral ook met die herhaalbare. Vaak staat niet duidelijk aangegeven wanneer ze weer weg zijn, zitten ze vol buggs en een duidelijk overzicht ergens ontbreekt. Laat gewoon lekker alles open staan tot we het klaar hebben!

ik ben het met jou eens.
 
Bovenaan