• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdrachten afkopen

DeletedUser

Voorstel
ik stel voor om opdrachten af te kunnen kopen met munten

Details
iedereen heeft wel een aantal opdrachten waar je lang mee bezig bent of waar je vast hangt. ik stel voor dat je een opdracht kunt afkopen met munten. munten zijn immers alleen te verdienen. en de prijs is dan 2000 munten per quest id ( dus niet een hele opdracht, maar 1 deel ervan )

Misbruikpreventie
nv.t.

Visuele hulpmiddelen
n.t.

Samenvatting
hiet voordeel hiervan is dat je toch door kunt met een opdrachtreeks als je totaal vast zit

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser15117

Met een prijs van 2000 munten is dit voorstel kansloos, voor dat bedrag kan je jezelf omskillen en weer terug en niemand gaat dit voor 1 opdracht betalen. Verder zijn er nou niet echt veel opdrachten waarbij je echt vast komt te zitten, ik merk er iig weinig van als puur bouwer. Van mij hoeft dit idee er dus niet te komen.
 

DeletedUser

Met een prijs van 2000 munten is dit voorstel kansloos, voor dat bedrag kan je jezelf omskillen en weer terug en niemand gaat dit voor 1 opdracht betalen. Verder zijn er nou niet echt veel opdrachten waarbij je echt vast komt te zitten, ik merk er iig weinig van als puur bouwer. Van mij hoeft dit idee er dus niet te komen.

wat wil je dan voor prijs? 10 munten? dan is iedereen zo klaar met opdrachten. het idee van de prijs ( 2000 munten ) is dat je is een keer iets kunt overslaan, maar dat je dat wel wat kost

Dit maakt het spel nog meer Pay-to-win dan nu, dus ik ben tegen. En de prijs is... Exorbitant :laugh:


0/5 :sheriff:

nee, doordat het met munten gebeurt is het niet pay-to-win, want munten kun je niet kopen, alleen verdienen. zo gaan mensen meer hun best doen om meer munten te verdienen, wat de activiteit alleen maar ten goede komt

en zo is er voor de non-premium gebruikers ook is een keer wat extra te halen
 
nee, doordat het met munten gebeurt is het niet pay-to-win, want munten kun je niet kopen, alleen verdienen. zo gaan mensen meer hun best doen om meer munten te verdienen, wat de activiteit alleen maar ten goede komt

en zo is er voor de non-premium gebruikers ook is een keer wat extra te halen

Ik (en Innogames denk ik ook :p) ging er vanuit dat het ook met nuggets kon.

Als het alleen met munten kan: Volstrekt nutteloze optie, zelfs een 6 jaar oude peuter met slechts 5 hersencellen gaat geen 2000 munten hieraan uitgeven. :laugh:
 

DeletedUser15117

De opdrachten zijn 2000 munten niet waard (oké, misschien die van GG). Van mij hoeft er überhaupt geen mogelijkheid te komen om opdrachten over te slaan. Zelfs die opdrachten van boven de lvl 100 zijn niet moeilijk, je kan ze gewoon doen zonder om te skillen. De opdracht van de GG is de enige opdracht die echt een beetje moeilijk is, daar zouden er meer van moeten zijn.
 

DeletedUser

het idee kwam uit de ergenis die ik ervaar van een quest. moet binnen 24 uur 16 uur arbeid afronden. en aangezien dat ik alleen 's avonds online ben omdat ik overdag moet werken, kan ik dit nooit op tijd afronden. dan zou het fijn zijn als ik deze opdracht af kan kopen
 

DeletedUser15117

Je hebt vast wel een automatiseringsmedaile van 1 dag, verder ff 5 minuten eerder opstaan om online te komen. Zo moeilijk is dat toch niet? Of ooit gehoord van weekend?
 
Ik vind het geeneens zo'n slecht idee. Mensen die de opdrachten leuk vinden kunnen ze gewoon doen en voor mensen die een keer weinig tijd hebben, is het handig ze te kunnen afkopen. Ook als je zit met een lastige opdracht (bijvoorbeeld iemand niet ko kunnen krijgen) kan het handig zijn.
Natuurlijk is het ook te doen zonder het afkopen, maar dit kost wat meer moeite. Ik zou het wel alleen met munten kunnen laten kopen en niet met nuggets en de prijs zou ook wat omlaag moeten.
Ook zouden er opdrachten moeten zijn die niet afkoopbaar zijn, denk ik.
 

DeletedUser10155

Lol breng ze niet op ideeën hé om alles af te kopen...
Is juist een plezier om opdrachten en prestaties op eigen kracht te halen.
 

DeletedUser4763

ik koop liever me duel level af met 200 duel levels :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

ik koop liever me duel level af met 200 duel levels :laugh:

je moet het eens voorstellen :p

Vind het zelf ook geen goed idee, met reskilldrankje van 1000 munten kan je ervoor zorgen dat je alle opdrachten gedaan hebt.

Zoals mattioza zegt, is het net een plezier om opdrachten te behalen op eigen kracht. Voor één keer slaan ze er geen nuggets/munten uit, houden zo! ;)
 

DeletedUser6377

het idee kwam uit de ergenis die ik ervaar van een quest. moet binnen 24 uur 16 uur arbeid afronden. en aangezien dat ik alleen 's avonds online ben omdat ik overdag moet werken, kan ik dit nooit op tijd afronden. dan zou het fijn zijn als ik deze opdracht af kan kopen

Hé wat een toeval! Die doe ik vandaag ook :p

In principe kan je niet vast lopen bij opdrachten. Voor sommige moet je veel tijd in steken en moeite voor doen maar dat is toch juist het hele mooie van de opdrachten!

Vervolgens zijn er ook nog handige trucjes en buffs die je erbij helpen om de echt moeilijke opdrachten te voltooien (bijv. automatiseringsmedaille). En anders stel je de opdracht uit tot je wel een keer de tijd er voor hebt.

Overigens zijn opdrachten niet verplicht om te voltooien dus je hebt oneindig de tijd om t een keertje af te ronden...
 
Bovenaan