• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdrachten aannemen

hallo
Toen ik enkele maanden geleden dit spel begon te spelen kon ik veel opdrachten op hetzelfde moment hebben openstaan voor te voltooien.
Nu heb ik nog maar 3 opdrachten openstaan waar ik aan bezig ben. Maar kan geen verdere opdrachten zoals de dagelijkse opdrachten aannemen zonder de andere af te breken. Hoe komt dit? Kan ik iets doen waardoor ik terug meerdere opdrachten tesamen kan hebben openstaan?

Mvg
Jayke

Je kunt n maximale aantal opdrachten aannemen.Zit je aan je max,helaas kun je dan geen meer aannemen.Dan zal je eerst andere moeten afsluiten.

Maar het maximale aantal is toch veel hoger als 3? Ik zie nergens anders nog opdracht openstaan. Kan ik ergens anders nog zien waar er opdrachten openstaan die het spel niet weergeeft?

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Je kunt maximaal 30 opdrachten tegelijkertijd geaccepteerd hebben. Het kan zijn dat er op de achtergrond nog een aantal oude opdrachten actief zijn. Deze kunnen door de support worden verwijderd. Hiervoor kun je het beste een supportaanvraag indienen.

Bovenaan