• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opdracht Henry Walker een bescheiden begin.(de geschiedenis van the west)

DeletedUser16441

Beste mensen,
In alle werelden krijg ik deze opdracht.
Maar in een wereld waar ik level 39 of 45 heb zit ik honderden punten af om Inbraak opdracht te doen.
Ook zit ik een 35 a 45 levels van de opdracht Inbraak af.
Hoe los ik dit op.

Nog wel even gefeliciteerd met jullie jubileum.
Ben er vanaf 2008 al bij geweest, was toen nog zonder Forten e.d.
En onder een andere naam, toen:Tuscaroras.

succes,
MaryTari

OPDRACHT:
Barkeeper Henry Walker


Hallo, oude vriend! Excuseer me, ik keek alleen naar deze oude foto's. Ha, zie je deze foto? Deze is gemaakt vlak voor ik deze saloon opende. Ah... de goede oude tijd! Al die herinneringen... Toen ik hier kwam, had ik een schilderij van mijn thuisstad bij me. Helaas raakte die kwijt, of werd het gestolen. Ik mis dat schilderij heel erg, maar na zoveel jaar ben ik bang dat ik het niet weer terug zal zien.

Hint:
Sinds The West in 2008 voor het eerst begon, zijn vele spelelementen toegevoegd en sommige zijn ook weer verwijderd (sorry!). Wat een prachtige rit is het geweest!

upload_2017-5-2_9-49-49.png
Vereist:
  • -
    compass.png
    upload_2017-5-2_9-49-49.png Schilderij 0/1
Beloning:
 
Je zal hiervoor een hoger level moeten worden of ervoor zorgen dat je betere kledij verzamelt zodat je de arbeid kan doen doordat je genoeg arbeidspunten hebt.
 

DeletedUser16441

Ja dat begrijp ik ook. Maar waarom krijgen spelers met een lage level de zelfde opdracht als iemand met een hele hoge level. Dan had die feest opdracht beter level gerelateerd moeten zijn toch.
 
Of je vraagt even in de chat of iemand een schilderij voor je heeft, zijn vast wel mensen die die nog in hun invent hebben liggen
 
Bovenaan