• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

op zoek naar stad om te duelleren

DeletedUser

hey, kben al een week bezig met het opschakelen naar duellant, tot nu toe gaat dat goed, maar het begint krap te komen aangezien in de buurt niet zoveel andere goeie steden zijn,
kben dus op zoek naar een permanente stad waar ik een paar weken mijn duelskills kan bijschaven,
liefst in omgeving waar duelleurs rond lvl 76 zitten
pm me als je me kan helpen
 

DeletedUser123

Misschien is Sneaker dan wel iets voor jou. Pm me ingame als je graag meer informatie wil.

Gr,
Stealther
 

DeletedUser

haha, xander ik denk tot dit eerder een vlucht is voor feral city, heel nico valt wanneer feral langs komt :D
 

DeletedUser

zoek eens bij steden naar West Time City! Echt een hele goede en leuke stad
 

DeletedUser

ochja, zo zie ik het eigenlijk niet wesley, vond het jammer dat jullie zo ver lagen, anders zou ik meer langs komen, leuke stad daar,
en aan simonverm: jammer dat je wegliep en hopelijk kom je nog es langs, want ik sta te popelen om je er eens van langs te geven :)
 

DeletedUser

als er daar ergens een noobstadje is nabij feral city met lvl5 woonplaats
let me know :)
 

DeletedUser3430

ochja, zo zie ik het eigenlijk niet wesley, vond het jammer dat jullie zo ver lagen, anders zou ik meer langs komen, leuke stad daar,
en aan simonverm: jammer dat je wegliep en hopelijk kom je nog es langs, want ik sta te popelen om je er eens van langs te geven :)

ik liep niet weg, was geen uitdaging meer..

als je me echt kan afmaken moet je maar eens langskomen
 

DeletedUser

ik liep niet weg, was geen uitdaging meer..

als je me echt kan afmaken moet je maar eens langskomen

ochja, is veel te ver, daarom dat ik een stad zoek dat dicht bij al andere steden is,
en over noobs gesproken, kzou eerst even naar jouw skills kijken... lol
 

DeletedUser3430

ochja, is veel te ver, daarom dat ik een stad zoek dat dicht bij al andere steden is,
en over noobs gesproken, kzou eerst even naar jouw skills kijken... lol

ik heb al gewonnen van Pierre, Amigo en DarkRevo en van jou... en je noemt mij een noob?
 

DeletedUser

ik heb al gewonnen van Pierre, Amigo enDarkRevo en van jou... en je noemt mij een noob?

ochja, je mag jij zeggen wat je wilt, als ik wil versla ik je zo, toen jij me versloeg was ik nog niet eens begonnen met duelleren...
 

DeletedUser

ik heb u gisteren nog verslagen dacht ik, of eergisteren
toen dueleerde ge wel
:D
winnen is altijd leuk, gelukkig doe ik het ook vaak haha :D

ochja, maar dat geld voor tegen veel steden :D wij wisselen veel af dus pakken niet zo vaak jullie, maar als we dat doen altijd succes :D
 

DeletedUser3430

ochja, je mag jij zeggen wat je wilt, als ik wil versla ik je zo, toen jij me versloeg was ik nog niet eens begonnen met duelleren...

Je vergeet dat veel mensen van Nico V mij onderschatten, er zijn zeker in totaal 5 mensen flauwgevallen bij een aanval op mij ...
 

DeletedUser

ik heb u gisteren nog verslagen dacht ik, of eergisteren
toen dueleerde ge wel
:D
winnen is altijd leuk, gelukkig doe ik het ook vaak haha :D

ochja, maar dat geld voor tegen veel steden :D wij wisselen veel af dus pakken niet zo vaak jullie, maar als we dat doen altijd succes :D

zo overdonderend was het nu ook weer niet, khad wel nog 400LP...
:)
 

DeletedUser

haha, als ik naar mijn berichten kijk zie ik echter dit

Duel: wesley de beer vs xander0080 op 15/04/09 om 15:37 uur
wesley de beer
Level 46
Duellevel 81
Uitdager Locatie
-Nico V- xander0080
Level 60
Duellevel 77
Geen treffer Geen treffer
Geen treffer Treffer: Linker schouder
- 152 LP
Geen treffer Geen treffer
Geen treffer Geen treffer
Geen treffer Treffer: Hoofd
- 191 LP
Geen treffer Levenspunten totaal
- 343 LP

xander0080 valt flauw. wesley de beer overwint het duel, krijgt 131 ervaringspunten en steelt van xander0080 $19.
 

DeletedUser3430

21/03/09

fsscr190.png


:confused:
 

DeletedUser

zoals ik al zei was ik toen nog niet begonnen met duelleren...
mag je heel fier op zijn... :s
 
Bovenaan