• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Op zoek naar een team

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Is het jou niet gelukt om een team te maken of zoek je teamleden?
Laat het hieronder in de reacties weten!

Mochten er minimaal 8 spelers hieronder reageren, dan zal ik hier een team van maken zodat jullie vooralsnog deel kunnen nemen aan dit evenement!

Spelers die een team zoeken:

- Fredje22
- John Reynolds Hughes
- Ruudolf
- Gardie47
- Moon Boy
- Drenthie
- George Paul Brown
- BigBres

Laatst bewerkt:

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
De lijst is weer up to date na toevoeging van 2 nieuwe teams(met nog plaatsen over).
Momenteel zijn er 8 man/vrouw teamloos en kunnen samen ook een team vormen.

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb de team zoekende tesamen in een stad gezet als team.
Mochten er nog meer aanmeldingen komen voor spelers zonder team, dan zal ik deze spelers willekeurig in de teams plaatsen met nog open plekken.

Dit maakt niet uit, iedere speler krijgt op de eventwereld een account van lvl 150 met 150 atribuutpunten en 450 vaardigheidspunten.
bedankt voor jouw bericht. Ik vrees echter dat ik toch moet passen. Ik kan niet beloven dat ik altijd online ben tijdens de gevechten en ik denk dat ik dan geen meerwaarde ben

Is het nog mogelijk om mee te doen?
Want ik zie dat er een team is met maar 8 spelers. Ik wil wel meehelpen en kan ook tijdens sommige fortgevechten online zijn.
Ik ga geen tijd hebben om heel veel opdrachten te doen, maar fortgevechten vind ik leuk om te spelen daarom wil ik graag meedoen als dat nog kan.
Ik heb ervaring met fortgevechten en weet alles te vinden binnen een fort, dus leiding kan ik makkelijk opvolgen.

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Is het nog mogelijk om mee te doen?
Want ik zie dat er een team is met maar 8 spelers. Ik wil wel meehelpen en kan ook tijdens sommige fortgevechten online zijn.
Ik ga geen tijd hebben om heel veel opdrachten te doen, maar fortgevechten vind ik leuk om te spelen daarom wil ik graag meedoen als dat nog kan.
Ik heb ervaring met fortgevechten en weet alles te vinden binnen een fort, dus leiding kan ik makkelijk opvolgen.
Ik heb je bij het desbetreffende team toegevoegd, veel speelplezier!

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Tot heden zijn er 2 spelers die hebben aangegeven beschikbaar te zijn voor een team:
- *Ice Cube*
- Piet100

Mocht een team een speler willen vervangen, schiet deze spelers dan even aan of stuur mij een telegram, dan kan ik hen via de Supportdienst voor jullie bereiken.