• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

oorlogsverklaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser385

Hoi lieve mensen

misschien ben ik een hele domme speler

maar hoe kan je ook al weer een oorlogsverklaring starten tegen een andere stad?

want ik weet dat niet meer :S

voor degene die niet weten wat een oorlogsverklaring is / dat het in 2.0 geintegreerd is :

naamlooszlv.png

wie kan me helpen ?


valt te vinden bij instellingen over t spel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser905

Ruudje... Oorlogsverklaring is gewoon een ander, waarschijnlijk beetje scheef vertaald, woord voor fortaanval :p
 

DeletedUser385

Ruudje... Oorlogsverklaring is gewoon een ander, waarschijnlijk beetje scheef vertaald, woord voor fortaanval :p

zou welTE scheef zijn, gezien ze rest wel zo percies fortaanval benoemen.... dan zou je verwachten datoveral fortaanval staat.
 

DeletedUser905

Nja, lijkt me logisch iig :p
Als je een fort aanvalt duurt het 24u voordat het gevecht start. Das de tijd tussen de 'oorlogsverklaring' (wanneer de aanval op het fort gestart word) en de echte aanval (wanneer het FG begint).

Je moet echter 2 dagen wachten voordat je eenzelfde fort weer aan kunt vallen, dus voordat je weer de oorlog verklaart aan dit fort in een poging het over te nemen.

Dus oorlogsverklaring lijkt mij gewoon fortaanval ;)
 

DeletedUser6932

Is gewoon aanval op een fort, dat duurt 24 uur tot gevecht en 48 uur eer je hetzelfde fort aan kunt vallen.
(had niet ververst en gezien dat er al een zelfde antwoord gegeven was :p )
 

DeletedUser

Weet niet of het al vermeld is, maar volgens mij gaat dit gewoon over fortaanvallen
 

DeletedUser

zou welTE scheef zijn, gezien ze rest wel zo percies fortaanval benoemen.... dan zou je verwachten datoveral fortaanval staat.

Dit is toch veel mooier? :) Net als dat opgraven van de strijdbijl... jij snapt het ook niet hé :(
 

DeletedUser1448

Het gaat over fortaanvallen. Vertaalfoutje zeker.

Zou wel leuk zijn als je andere ally's de oorlog kunt verklaren. Het spel houd dan de stats van de fg's bij tussen die 2 ally's
 

Deleted User - 308552

Het gaat over fortaanvallen. Vertaalfoutje zeker.

Zou wel leuk zijn als je andere ally's de oorlog kunt verklaren. Het spel houd dan de stats van de fg's bij tussen die 2 ally's

Werk het uit en stel het voor ;)

Ik neem aan dat het inmiddels duidelijk is dat het om fortgevechten gaat, tijd voor een *slotje*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan